Executive Sous Chef is responsible to assist the . Also assistsing in supervising all kitchen areas to ensure a consistent, high-quality product is produced.
Stewarding manager provides required support to successfully maintain sanitation and cleanliness standards in all kitchen and food service facilities, including loading bays and kitchen equipment.
Зочидод чанартай бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хүргэхийн тулд рестораны үйл ажиллагааг хариуцан ажиллах. Зочид буудлын стандартын дагуу үйлчилгээг өндөр түвшинд байлгах ба зочдын сэтгэл ханамжийг өндөр түвшинд хүргэх.
Зочид буудлын ресторануудын гал тогооны өдөр тутмын цэвэрлэгээ үйлчилгээ, угаалга хийх
Зочид буудлын бодлого, журмын дагуу төлбөртэй холбоотой бүх баримт бичгийг цуглуулж, хянах, өглөг төлөх төлбөрийн хүсэлт гаргах, гүйцэтгэх, холбогдох тайланг бэлтгэх.
Цахилгааны засварын ажлуудыг цаг хугацаанд нь чанартай гүйцэтгэх Гэмтэл эвдрэл гарахаас урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ авах Гарсан эвдрэл гэмтлийг хурдан шуурхай засварлах Барилгын цахилгааны шугам тоноглолын байдалд байнгын хяналт шалгалт хийж, засвар хийх хугацаа, хэмжээг тодорхойлж шийдвэрлүүлэх
Зочид буудлын бодлого, журмын дагуу НББ-ийн бүх баримт хянах, гүйцэтгэх, холбогдох тайланг бэлтгэх.
Зочид буудлын дотор болон гадаа орчны өдөр тутмын цэвэрлэгээ үйлчилгээ, аж ахуйн туслах ажлуудыг гүйцэтгэх.
Зочид буудлын бараа материалыг зохих ёсоор хадгалах, хариуцах Бүх барааны хөдөлгөөнийг бүртгэж, барааны хөдөлгөөн нь Зочид буудлын бүртгэлийн бодлогод нийцэж байгаа эсэхийг баталгаажуулах.
Зочид буудлын бодлого, журмын дагуу үйл ажиллагааны өртөг, зардлыг тооцоолол хийх, хянах, холбогдох тайланг бэлтгэх.
Тушаал шийдвэр боловсруулах, үйлдэх, архивлах Ирсэн явсан бичиг баримт үйлдэх, архивлах Захиргаа, хүний нөөцтэй холбоотой бичиг баримтууд боловсруулах, хянах
Responsibilities: Develop and implement a sales plan that drives revenue growth and exceeds targets Proactively identify and pursue new business opportunities, including corporate accounts and group bookings Build and maintain strong relationships with existing clients to ensure repeat business Work closely with other departments to ensure seamless operations and exceptional guest experiences Attend industry events and tradeshows to promote the hotel and build brand awareness Prepare and present sales reports and forecasts to senior management Monitor market trends and competitor activity to identify opportunities and challenges Negotiate contracts and pricing with clients to maximize profitability
To oversee the Finance and Accounting Department in the Hotel and ensure its smooth running so that all financial and management reports are accurate and available by their due date; To define and implement hotel internal control policies and procedures, ensuring their effectiveness so that the profitability of the hotel is maximised (in conjunction with the General Manager of the Hotel); To ensure that books, records and accounts are maintained accurately and fairly reflect the transactions and administration of the assets of the Hotel; To review and certify any hotel internal or external financial reporting before distribution; To oversee the preparation of the hotels annual operating budget;