HRMorning: Тушаал дэвшсэн ажилтнууд ажлаасаа гарах үзэгдэл их байдаг уу?
2023, 9 сарын 11. 19:320

Ажилтнуудын хичээл зүтгэл, хөдөлмөрийг үнэлэх хамгийн том илэрхийлэл бол тушаал дэвшүүлэх байдаг. Тушаал дэвшүүлэх нь ажилтнуудад зөв зам дээрээ явж байгаагийн дохио болдог бөгөөд тэднийг карьераа өсгөхөд түлхэц болж өгөх нь ч бий.

Гэвч саяхан боловсруулсан нэгэн судалгаагаар ажилтнуудыг тушаал дэвшүүлэхтэй зэрэгцсэн өөр нэгэн үр дагавар гардаг гэсэн дүгнэлт гарчээ. Тодруулбал, байгууллагын зүгээс ажилтныг тушаал дэвшүүлэхдээ байгууллага доторх өсөлт хөгжлийг харж байдаг бол судалгаагаар, тушаал дэвшсэн ажилтан ажлаасаа гарах нь нийтлэг байдаг гэнэ.

Нарийвчлан авч үзвэл, ажилтнууд тушаал дэвшсэнээс хойш нэг сарын дотор ажлаасаа гарах үзэгдэл 29 хувьтай байсан бол тушаал дэвшээгүй ажилтнууд ажлаасаа гарах үзэгдэл ердөө 18 хувьтай байсан юм. Үүнээс дүгнэвэл, тушаал дэвшсэн ажилтнууд ажлаасаа гарах магадлал бусад ажилтнуудаас гуравны хоёроор их байдаг ажээ.

Тэгвэл яагаад тушаал дэвшсэн ажилтнууд ажлаасаа гарах нь их байна вэ?

  • Туршлага дутах

Тушаал дэвшинэ гэдэг ердөө л нэг орон тооны нэр өөрчлөгдөх асуудал биш. Үүний зэрэгцээ ажилтанд ногдох хариуцлага ч нэмэгдэж байдаг. Тиймээс гэнэт тушаал дэвших нь хүн бүрийн давж гарах ачаалал байдаггүй. Улмаар байгууллагын зүгээс тодорхой сургалт, дадлагажуулах хөтөлбөргүйгээр ажилтнаа тушаал дэвшүүлбээс ажилтанд ирэх ачаалал үлэмж ихсэж, ажлаас халшрах шинж илэрдэг байна. Үүнээс үүдэн ажилтан тушаал дэвшихийг баярлан хүлээж авахаас илүүтэйгээр хариуцлагаас зайлсхийн ажлаасаа гардаг ажээ.

  • Ажилтны өөртөө итгэх итгэл нэмэгдэх

Албан тушаал ахихын хэрээх ажилтнуудын өөртөө итгэх итгэл нэмэгддэг. Улмаар өөртөө итгэх итгэл нэмэгдсэн ажилтнууд өөр байгууллагад ч илүү амжилттай ажиллаж чадахаа ухаарснаар ажлаасаа гарах нь элбэг байдаг юм.

Тэгвэл энэ үзэгдлээс хэрхэн сэргийлэх вэ?

  • Тушаал дэвшүүлэхийн өмнөх төлөвлөгөөг боловсруулах

Холбогдох мэргэжлийн сургалт, семинарыг ажлын цагт нь уялдуулж, ажилтнаа шинэ албан тушаалд нь бэлтгэх цагийг гаргах.

  • Сурч хөгжих боломжоор хангах

Ажилтны хариуцлага нэмэгдэх тусам өөртөө зарцуулах цаг багасдаг. Тиймээс тушаал дэвшүүлэхтэйгээ зэрэгцэн тухайн хүнд өөртөө цаг зарцуулах боломжийг бүрдүүлж өгөөрэй.

  • Ажилтнуудын харилцаа холбоонд анхаарах

Ажилтнууд тушаал дэвшсэнээр хамт олноосоо ялгарч, зарим тохиолдолд олноос тусгаарлагдах нь бий. Тиймээс үүнээс сэргийлэн холбогдох арга хэмжээг авч, ажилтнуудынхаа харилцаа холбоог сайжруулахад анхаараарай.


Эх сурвалж: HR Morning

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
2
0
0
2
0
0
Сэтгэгдэл үлдээх
Нийт 0 сэтгэгдэл
Онцлох мэдээ
Меta компанийн хувьцаа 2-р улирлын борлуулалтын таамаглалаас болж 10 гаруй хувиар унажээ
02024-4-26 12:12
Сансар огторгуйн гэрээний тухай тогтоолд ОХУ хориг тавьсныг АНУ шүүмжилжээ
02024-4-25 18:35
Газрын тосны үнэ өсжээ
02024-4-25 18:33
Нисэх онгоц тээгч “Жорж Вашингтон” хөлөг онгоц Япон руу хөдөлнө
02024-4-25 16:26
Чип суулгуулсан өвчтөн бодлоороо ханз үсэг бичиж чаджээ
02024-4-25 16:18
Хуванцрын бохирдолтой тэмцэх тухай гэрээний асуудлаарх уулзалт Канадад эхэлжээ
02024-4-25 16:09
Испанийн Ерөнхий сайд огцрох эсэхээ эргэцүүлнэ
02024-4-25 16:05
АНУ: 20 гаруй жилийн өмнөх гэмт хэргийн буруутан амьсгал хураахаасаа өмнө хэргээ хүлээжээ
02024-4-25 16:01
Билли Айлиш: Би бүх л амьдралынхаа туршид охидод хайртай байсан
12024-4-25 13:01
Oracle компани төв оффисоо Техас мужаас Теннесси муж руу нүүлгэн болжээ
02024-4-25 12:35