​Сошиал медиагаар хэрэглэгч бүрт тусгайлан хариу бичих шалтгаан
2017, 6 сарын 21. 9:470

Үйлчлүүлэгчид компанитай харилцахдаа утсаар ярихын оронд сошиал медиагаар холбогдох хандлагатай болоод байгаа.

Сошиал медиа нь брэнд компанид харилцагч нартайгаа илүү өргөн хүрээнд харилцах, харилцаагаа зузаатгах боломжийг олгодог. Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг сошиал медиагаар тусгайлан хариу өгснөөр өсгөж чадах юм. Тус стратегийн алхам яагаад хэрэгтэй гэдгийг таниулах цөөн хэдэн шалтгаан бол:

Хэн нэгэн сонсож байгааг мэдсэнээр үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханадаг

Үйлчлүүлэгч хариуцсан хэлтсийнхэн тэдэнтэй сошиал медиагаар хэт ойр холбогдож, тусгайлсан хариу өгөхөөс эмээдэг. Тэр тусмаа нөхөн төлбөр шаардаж буй үйлчлүүлэгчтэй холбогдвол ашгийн урсгалыг хянаж чадахгүй гэж үздэгээс тэр юм. Энэ нь нэг талаар үнэн. Сэтгэл ханамжийг авч чадаагүй үйлчлүүлэгч Фэйсбүүк эсвэл Твиттерийг шуудхан сонгож төлбөрөө буцаан авна эсвэл сэтгэл ханамжгүй байдлаа олон нийтэд зарласнаар ямар нэгэн шагнал авна гэж найддаг.

Хэдий тийм ч ирсэн гомдлын дийлэнх нь тухайн байгууллагад өөрийг нь сонсож, асуудалд нь хариулах хүн байгаа эсэхийг эрж хайсан байдаг.

Сошиал медиа нь тухайн хэрэглэгчтэй холбоотой асуудлыг түргэн хүлээн зөвшөөрөх мөн залруулах боломжийг олгодог. Энэ стратегийн тусламжтайгаар амжилт олох нэг арга бол амласнаа биелүүлэх юм. Хэрэв та асуудлыг шалгаж үзнэ гэсэн бол заавал шалгах учиртай.

Эсрэгээр хэлсний биелүүлэхгүй байх нь хариу өгөхгүй байснаас илүү сөрөг үр дагавартай болохыг анхаарна уу.

Сошиал медиад хариу өгөх нь ойлголцож чаддаг болохыг харуулдаг.

Үйлчлүүлэгч хариуцсан шилдэг хэлтсийнхэн бол хамгийн түрүүнд сошиал медиагаар хариу өгдөг. Нэгд, манай брэнд таныг анхааралтай сонсож байна. Хоёрд, бид асуудалд хариу үйлдэл үзүүлнэ.

Сонсох нь уур амьсгалыг нааштай болгодог. Энэ явцыг тогтмол үргэлжлүүлж чадвал үйлчлүүлэгчийн асар их уур бухимдлыг намжааж, гайхалтай сэтгэл ханамжийг төрүүлдэг.

Сошиал медиа хэрэглэснээр олонд түгэх асуудлыг дор нь илрүүлнэ

Байгууллагууд сошиал медиаг хэрэглэснээр олонд тархаж мэдэх асуудлыг дор нь шийдэж чадна. Утсаар гомдол мэдүүлдэгтэй адилгүй бөгөөд тухайн гомдлын пост ижил асуудалтай хэрэглэгчдэд ил болох тул асуудал өргөн хүрээнд хүртээл болдог.

Үйлчлүүлэгч хариулт авах үүднээс сошиал медиа хэрэгслийг сонгодог тул маш хурдан хариу өгдөг байх хэрэгтэй. Уучлалт гуйж, асуудлыг цааш шалгана гэж хариу өгсөн ч хамаагүй түргэн хариу үзүүлэх нь брэндийн нэр хүндэд хэрэгтэй. Судалгаанаас харахад хэрэглэгчдийн дийлэнх нь нэг цагийн дотор хариу авна гэж найдан твиттерт асуултаа бичдэг байна.

Танд цаг зарцуулахад хайран байна гэсэн ойлголт төрүүлэхийг хүсвэл автомат хариулт өг

Автомат хариулт өгөх нь нэг дор бүгдэд хариулдаг, хамгийн оновчтой арга гэсэн буруу ойлголт бий. Ингэснээр байгууллагын цаг, мөнгийг хэмнэдэг хэмээн үздэг. Нөгөө талаар үйлчлүүлэгчийн хариулт өгөх тул үйлчлүүлэгчийг тайвшруулдаг гэж итгэдэг.

Гэхдээ энд үүсэж буй асуудал бол үйлчлүүлэгчид автомат хариултыг өөрт нь тусгайлан өгч буй хариулт гэж бодохоор тэнэг хүмүүс биш байдаг. Тэдний асуултад тусгайлсан хариулт өгөхгүй байх нь үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжаас илүү чухал асуудал бидэнд байна гэсэн ойлголттой үлдээдэг.

Эх сурвалж: https://www.entrepreneur.com/article/289829

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
0
0
0
0
0
0
Онцлох мэдээ
ДНБ-ий хэмжээгээрээ Германд гүйцэгдээд буй Япон удахгүй Энэтхэгийн хойно бичигдэх нь ээ
02024-4-23 17:35
Цагаачдыг Руанда руу албадан гаргах тухай хуулийн төслийг дэмжжээ
02024-4-23 15:26
“Вояжер-1” таван сарын хугацаанд анх удаа мэдээлэл дамжуулжээ
02024-4-23 15:23
Жокович, Бонмати нар оны шилдэг тамирчдаар шалгарлаа
02024-4-23 15:19
А.Дуда: Польшийн нутагт цөмийн зэвсэг байрлуулах шийдвэр гараагүй
02024-4-23 15:15
500 гаруй эртэй энгэр зөрүүлсэн эмэгтэй хүмүүст ижил зүйл хийж үзэхийг зөвлөжээ
02024-4-23 15:03
Сонгуулийг луйвардсан гэж Д.Трампыг буруутгажээ
02024-4-23 11:54
Гуандунд хүчтэй аадар борооны улмаас 110 мянган хүнийг нүүлгэн шилжүүлжээ
02024-4-23 11:52
Бээжингийн хагас марафонд тэргүүлсэн тамирчид медалиа хураалгажээ
22024-4-23 11:49
Пуужин харвасны учир БНАСАУ-д эсэргүүцэл илэрхийлжээ
02024-4-23 11:47