Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг * Өөрийн хариуцсан байрны цэвэрлэгээг хянаж ажиллах * Материал хэрэгслэлийг захиалан авах, хяналт тавин ажиллах * Эд аж ахуй, тоног төхөөрөмжийн бүрэн бүтэн байдалд хяналт тавих * Үйлчилгээний стандарт, дотоод журмын хэрэгжилтэнд хяналт тавих * Стандартын тухай байнга сануулан сурталчилах, зааж сургах * Үйлчилгээний ажилчдын ажил үүргийн хуваарийг гаргах, биелэлтэнд хяналт тавих
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг Гал тогооны тоног төхөөрөмжийн хэвийн үйл ажиллагааг хангах. Тоног төхөөрөмжид эвдрэл гарсан тохиолдолд цаг алдалгүй илрүүлэн засвар үйлчилгээг хийж, шаардлагатай тоног төхөөрөмжийн захиалгыг худалдан авалтын ажилтанд гарагж өгнө. Тоног төхөөрөмжийн хэвийн ажиллаж буй эсэхэд хяналт тавьж өдөр тутмын тэмдэглэл хөтлөх.
Байрны доторхи ариун цэврийг өндөр түвшинд байлгаж, соёлч боловсон, түргэн шуурхай үйлчилгээнд анхаарч, ажилтнуудын тав тухтай амьдрах орчныг бүрдүүлэхэд бүхий л ажлаа чиглүүлэх, өрөө гэрийн цэвэр цэмцгэр байдлыг хангаж ажиллах Кемп дээр байрлаж ажилладаг ажилтнуудын хувцас, цагаан хэрэглэлийг бөглөсөн хуудасны дагуу хүлээн авах,хувцас цагаан хэрэглэл индүүдэх, угаалгын хуудасны дагуу ангилан ялгалт хийж буцаан хувцаснуудыг уутлах
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг Байрны доторхи ариун цэврийг өндөр түвшинд байлгаж, соёлч боловсон, түргэн шуурхай үйлчилгээнд анхаарч, ажилтнуудын тав тухтай ажиллах орчныг бүрдүүлэхэд бүхий л ажлаа чиглүүлэх, оффисын цэвэр цэмцгэр байдлыг хариуцан ажиллана, Кемпд байрлаж байгаа ажилтнуудын хувцас, цагаан хэрэглэл угаах, индүүдэх
ХАБЭА-н хууль тогтоомжыг хэрэгжүүлэх ажлыг зохион байгуулж, үйлдвэрлэлийн осол, хурц хордлогоос урьдчилан сэргийлэх бүх арга хэмжээг авч, нийт ажилтнуудыг аюулгүй ажиллагаа, эрүүл ахуйн мэдлэг боловсролыг дээшлүүлэх, ажлын байранд хяналт шалгалтыг хийж гүйцэтгэх
Компанийн харъяа обьектуудын хоол үйлдвэрлэл болон үйлчилгээний стандартыг хангуулах, эрүүл ахуйн нөхцөлийг бүрдүүлэх, хоол хүнсний эрүүл аюулгүй байдалд хяналт тавих, эрүүл аюулгүй хоол хүнсээр үйлчлүүлэгчдийг хангах
Assist with Facilities Management; coordinate with landlord - booking loading dock etc. Coordinate during relocation projects, staff moves, meeting room management Handling all incoming shipping for the office – coordinating with other offices/Procurement as required Addressing employee complaints/concerns Reception duties, including internal (from other Huawei offices) and external visitor access control and registration Office supply order and distribution Maintain office operational services, including coffee/water service, plant service, first aid and office cleaning service, etc. Office admin document filing and updating Mailing service, including receiving and sending both domestic and international mails and shipment Responsible for transportation management
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг Ажилчдын хоолыг цаг хугацаанд нь эрүүл ахуйн шаардлагыг хангасан түвшинд түргэн шуурхай, амт чанартай бэлтгэж хүргэх
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг Бараа, материалын захиалга хүлээн авах, хуваарилах, бэлдэх, хүргүүлэх Анхан шатны баримт бичиг үйлдэх Программ дээр орлого, зарлага бүртгэл, хөдөлгөөн хийх Хариуцсан хөрөнгийн бүртгэл тооцоог хийх Барааны захиалгыг хэвийн тасалдалгүй хангах Агуулахын бараа материалыг хариуцах, барааг ирэхэд тоо ёсоор хүлээн авах, хүлээлгэн өгөх
Оюу толгой сайтад байрлагчдын ирэх, явах бүртгэл, амрах байрны хувиарлалт, боолтын хоолны цүнх олголт зэрэг мэдээллээр холбогдох хэлтэс, нэгжийг түргэн шуурхай хангаж, үйлчлүүлэгчд үйлчилгээ үзүүлэх