Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаарх хэрэглээ, мэдээлэлийг хэрэглэгчдэд утсаар болон биечлэн уулзаж сурталчилах Дуудлагын төвөөр орж ирсэн хэрэглэгчийн санал хүсэлт, гомдол, асуудлыг хүлээн авч, шийдвэрлэж өгөх Харилцагч нартайгаа байнгын эргэх холбоотойгоор харилцах Зааланд бүтээгдэхүүн үйлчилгээг авах сонирхолтой байгаа хэрэглэгчдэд туслалцаа үзүүлэх
Харилцагчаас ирүүлсэн зээлийн хүсэлтийг хүлээн авч судлах, дүн шинжилгээ хийх; Зээлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг сурталчилан борлуулах; Зээл хүсэгчийн үйл ажиллагаа, барьцаа хөрөнгө, эрсдэлийг үнэлэн зээл олгох эсэх шийдвэр гаруулах Зээлийн явцын хяналтыг хийж, зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах
Цахим зээлийн борлуулалтын төлөвлөгөөг биелүүлэх; Зээлийн явцын хяналтыг хийж, зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах; Контентын шинэ санал, санаачилга гаргаж, маркетингийн багтай хамтран ажиллах; Маркетинг, идэвхжүүлэлтийн үйл ажиллагааг үр дүнтэй зохион байгуулах;