Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

Тээвэр хөгжлийн банк

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
САЛБАРЫН ЗАХИРАЛ

 Салбар нэгжийн бизнес, бүртгэл, дотоод үйл ажиллагааг өдөр тутам удирдан зохион байгуулж, харилцагч, зээл, эх үүсвэр, хөрөнгийг байнга нэмэгдүүлэх, үйл ажиллагааны цар хүрээг өргөжүүлэх, үйлчилгээний чанар бүтээмжийг дээшлүүлэх замаар үйл ажиллагааны үр ашиг, ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, төлөвлөгөөг биелүүлэн ажиллахад оршино.

ХАРИЛЦААНЫ МЕНЕЖЕР /Салбарт/

Банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаар харилцагчдад мэдээлэл, зөвлөгөө өгөх; Шинэ харилцагч татах, хамтран ажиллах, зөвшилцөх, тогтвортой харилцаа үүсгэх; Төлөвлөгөөг биелүүлэх, чанар бүтээмжийг нэмэгдүүлэх; Зээлийн чанартай багц бүрдүүлэх, материал судлах, олгох, зээлийн эрсдэлийг хамгийн бага түвшинд барьж ажиллах; Бусад ажлын байрны тодорхойлолтын дагуух ажил үүргүүд.

Мэргэжилтэн /Санхүү бодлого, хяналтын газар/

Банкны нягтлан бодох бүртгэл хөтлөлт, санхүүгийн тайлагналын үйл ажиллагаанд дотоод хяналт хийх, Нягтлан бодох бүртгэлийн журам, заавар боловсруулах, СТОУС, НББОУС, хууль тогтоомжийг хэрэгжүүлэхтэй холбоотой судалгаа, хөгжүүлэлт хийх, Бүртгэлийн ажилтнуудыг сургах, сургалтын материал, гарын авлага боловсруулах.

Бизнес уулзалтын танхимын ажилтан

Харилцагчид үйлчилгээ үзүүлэх танхимын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд хяналт тавих; Банкны өндөр зэрэглэлийн харилцагч, үйлчлүүлэгчдийг ая тухтай нөхцөл боломжоор хангаж, сэтгэлд нийцсэн үйлчилгээ үзүүлэх тал дээр анхаарч ажиллах, тохижилт, үйлчилгээг сайжруулахад шинэ санал, санаачилга гаргах; Бизнес уулзалтын танхимд зохион байгуулагдах арга хэмжээ, сургалт, зөвлөгөөнийг хариуцан холбогдох нэгжтэй хамтран зохион байгуулах;

Харилцагчийн үйлчилгээний ажилтан/Теллер/

Харилцагчийн бүх төрлийн бэлэн ба бэлэн бус гүйлгээг үйлчилгээний стандартын хүрээнд чанартай гүйцэтгэх, харилцагчдад бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, түүний хүү, шимтгэлийн ерөнхий нөхцөл, тавигдах шаардлагын талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх, сурталчлах, борлуулалт хийх зэргээр харилцагчдын сэтгэл ханамжид нийцсэн харилцагчийн үйлчилгээг үзүүлэх; Харилцагчид бүтээгдэхүүн үйлчилгээ борлуулах, төлөвлөгөөг биелүүлэх,

Харилцагчийн үйлчилгээний ажилтан/Шангри-Ла салбар

Харилцагчийн бүх төрлийн бэлэн ба бэлэн бус гүйлгээг үйлчилгээний стандартын хүрээнд чанартай гүйцэтгэх, харилцагчдад бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, түүний хүү, шимтгэлийн ерөнхий нөхцөл, тавигдах шаардлагын талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх, сурталчлах, борлуулалт хийх зэргээр харилцагчдын сэтгэл ханамжид нийцсэн харилцагчийн үйлчилгээг үзүүлэх; Харилцагчид бүтээгдэхүүн үйлчилгээ борлуулах, төлөвлөгөөг биелүүлэх,

Байгууллагын банкны орлогч захирал

Зорилтот зах зээлийг тодорхойлох, түүнд нийцсэн бүтээгдэхүүн, маркетингийг хэрэгжүүлэх, харилцагчдын тоо, эх үүсвэрийг нэмэгдүүлэх; Банкны зорилтот харилцагч нартай уулзалт зохион байгуулах, тэдний эрэлт хэрэгцээнд нийцсэн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг санал болгох, найдвартай харилцагчдыг банканд татах; Банкны бусад бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг борлуулах замаар эргэх холбоог сайжруулах, тогтвортой, үр ашигтай хамтын ажиллагааг бий болгох;

Харилцагчийн үйлчилгээний менежер

Тээвэр Хөгжлийн банкны “Харилцагчийн үйлчилгээний нэгдсэн стандарт”-ыг нийт салбар, нэгж ажилтнуудад мөрдүүлэх; Банкны ХҮА, ХҮАА, Харилцааны менежерүүд, харилцагчийн үйлчилгээний төвийн операторуудад банкны харилцагчийн үйлчилгээний бодлого, стандартыг таниулан сурталчлах, сургах, тайлан мэдээ бэлтгэх; Харилцагчийн үйлчилгээтэй холбоотой бүхий л төрлийн сургалт, зөвлөгөөгөөр хангаж ажиллах; Харилцагч чанартай сайн үйлчилгээ авахад саад болж байгаа асуудал, гомдлыг илрүүлэх, бүртгэх, шийдвэрлүүлэх тал дээр хяналт тавих,

БҮТЭЭГДЭХҮҮН ХӨГЖҮҮЛЭЛТИЙН МЭРГЭЖИЛТЭН/ ЦАХИМ БАНК

Банкны зах зээлд эзлэх байр суурийг нэмэгдүүлэх зорилттой уялдуулан шаардлагатай судалгаа шинжилгээг бэлтгэж, шинээр цахим бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг нэвтрүүлэх, нэвтрүүлсэн цахим бүтээгдэхүүн үйлчилгээг тасралтгүй сайжруулах, шинэчлэх; Цахим банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээний үйл ажиллагааны процессыг тодорхойлж тэдгээрийн хоорондын уялдааг сайжруулах замаар борлуулалтыг дэмжих зорилгоор банкны орлого, ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх ажиллах; Цахим банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний зах зээл, хэрэглэгч, өрсөлдөгч, хөгжлийн чиг хандлагыг судлах, дүн шинжилгээ хийх, төсөл, санал боловсруулан танилцуулах, төлөвлөгөө гаргах;

Ахлах менежер /Салбарын удирдлагын газар/

Салбар, нэгжүүдийн хэвийн үйл ажиллагаагаар хангахад хяналт тавих, удирдан зохион байгуулах; Салбарт хэрэгжих бодлого, журмыг боловсруулах, хэрэгжүүлэхэд гарах процесст дэмжлэг үзүүлэх, аливаа эрсдэлийг бууруулах, урьдчилан сэргийлэх байдлаар салбарын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх; Харилцагчийн үйлчилгээний стандарт, түүний хэрэгжилт, дотоод хяналтын зөв тогтолцоо бүрдүүлэн салбарын ажилтнуудын сэтгэл ханамж, ажлын бүтээмж болон борлуулалтыг нэмэгдүүлэхэд дэмжлэг үзүүлэн гүйцэтгэлд хяналт тавих; Салбарын болон газар, хэлтсийн ажилтнуудын ур чадварыг нэмэгдүүлэх, хөгжүүлэхтэй холбоотой нэгдсэн бодлого болон сургалтыг хэрэгжүүлэх, зохион байгуулах;

Захирлын жолооч

Банкны авто машины бүрэн бүтэн, цэвэр цэмцгэр байдлыг хангах, Замын хөдөлгөөний дүрмийг баримтлан ажилтнуудад тээврийн хэрэгслээр үйлчлэх  Мөнгө тээвэрлэлтийн нууцлал аюулгүй байдлыг бүрэн хангах  Банкны мөнгө тээвэрлэлтийн үйлчилгээнд тогтоосон дүрэм, журмын дагуу тээврийн хэрэгслээр аюулгүй, шуурхай үйлчлэх  Автомашинд зохих засвар үйлчилгээг цаг тухайд хийж байх, үзлэг оношлогоонд тухай бүр хамруулах 

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, Шангри-Ла төв, 15 давхар

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2024.