Захирлын ажлын төлөвлөгөөнд тусгагдсан уулзалтуудын бэлтгэл ажлыг хангах, зохион байгуулах Албан бичиг, хурлын тэмдэглэл болон тайлан мэдээг бэлтгэж боловсруулах Бичиг баримтыг журмын дагуу архивлах, бичиг баримтын эмх цэгц, бүртгэл, хадгалалтыг хариуцан ажиллана. Оффисын үйл ажиллагаатай холбогдох асуудлуудыг тухай бүрд нь шийдвэрлэх Төрийн болон төрийн бус байгууллагад хүргүүлэх компанийн зүгээс шаардлагатай бичиг баримт, материалын бүрдүүлэлтийг хариуцан гүйцэтгэх Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад ажил үүргийг гүйцэтгэх
Компанийн нягтлан бодох бүртгэлийн бодлого, холбогдох журам зааварт нийцүүлэн үйл ажиллагааг оновчтой, үр ашигтай зохион байгуулах, төлөвлөх, хөгжүүлэх, компанийн мөнгөн урсгал болон үр ашгийн тайланг гаргах, санхүүгийн шинжилгээ хийж, дүгнэлт гаргах. Нягтлан бодох бүртгэлийн үйл ажиллагааг бие даан гүйцэтгэх Санхүү, нягтлан бодох бүртгэлийн үйл ажиллагааг хууль тогтоомжийн дагуу үнэн зөв хөтлөх, Санхүүгийн тайлан, татварын тайлан бэлтгэх, гаргах Удирдлагыг шаардлагатай санхүүгийн тоон мэдээ мэдээллээр хангах