Хэлтсийн ажилтнуудын үйл ажиллагааны удирдлага, зохицуулалт. Зах зээлийн анализ, таамаглал. Компанийн үнийн бодлогыг боловсруулах. Бүтээгдэхүүний нийлүүлэлтийн сүлжээг хөгжүүлэх, хянах. Маркетингийн идэвхжлүүлэлтийг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх. Түншүүд болон ханган нийлүүлэгчидтэй хэлэлцээр хийх. Төв Азийн томоохон худалдааны компаниудын нэг болох “Silk Route Trading” компани “Маркетинг, логистикийн албаны дарга”-ын сонгон шалгаруулалтыг зарлаж байна. Бид 24 жилийн турш зах зээл дээр ажилласан туршлагатай, 1000 гаруй ажилтантай, 20 гаруй дэлхийн брэнд, 15 мянга гаруй метр квадрат агуулахтай компани билээ.
Тогтоосон маршрутын дагуу харилцагчид бараа бүтээгдэхүүн хүргэх Ажлын байрны тодорхойлолтод тусгагдсан бусад чиг үүрэг
- Барааны өрөлтийг хариуцаж ажиллах - Худалдааны цэг дэх барааны өрөлтийг стандартын дагуу хийж гүйцэтгэх - Ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан ажил үүргүүд
- Бараа бүтээгдэхүүнийг захиалгыг баазаас татах - Ачилтын падааныг холбогдох журмын дагуу гаргах - Буцаалтын падаан шивэх - Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад чиг үүргүүд
- АБТ-нд заагдсан ажил үүргүүд - Харилцагчдаас барааны захиалга авах - Худалдааны цэг дэх барааны өрөлтөд хяналт тавих - Барааны урамшуулал идэвхижүүлэлтийн талаар харилцагчдад мэдээлэл хүргэх - Урамшуулалд харилцагчдыг идэвхтэй оролцуулах
Тогтоосон маршрутын дагуу харилцагчид бараа бүтээгдэхүүн хүргэх Ажлын байрны тодорхойлолтод тусгагдсан бусад чиг үүрэг
Бараа бүтээгдэхүүнийг харилцагчдад сурталчлан таниулах, бүтээгдэхүүний захиалга авах Шинээр харилцагч нээж, бүс хөгжүүлэх, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх Өөрийн хариуцсан харилцагч нарын авлагыг хугацаанд барагдуулах, хяналт тавих
Нийлүүлэгчтэй байнгын харилцаа холбоотой байж үр дүнтэй хамтран ажиллах, гэрээ хийх, гэрээний хэрэгжилтийг хангах, хяналт тавьж ажиллах Бренд бүтээгдэхүүний захиалга хийж, нийлүүлэлт, татан авалтыг хэвийн явуулах, үлдэгдлийн хэмжээнд хяналт тавих, үлдэгдлийг хувиарлах, хугацааны хяналт тавих Бренд бүтээгдэхүүнтэй холбоотой тоон мэдээллүүдэд дүн шинжилгээ хийх, түүнд үндэслэн бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн болон борлуулалт, маркетингийн төлөвлөгөө, төсөв гаргах, хяналт тавих Бренд бүтээгдэхүүний үнийн судалгаа хийх, үнэ тогтоох Монголын нутаг дэвсгэр дээр брендийн хөгжүүлэлтийг хариуцах Бренд бүтээгдэхүүнийхээ талаар сургалт зохион байгуулах