Зах зээлийн судалгаа хийх, маркетингийн стратеги боловсруулах, хэрэгжүүлэх Бренд стратеги боловсруулах, брендийн имиджийг сайжруулах, брендийн танилт, үнэлгээ хийх Байгууллагын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний зах зээлийг өргөжүүлэх, шинэ зах зээлд бүтээгдэхүүнийг нэвтрүүлэх Шинэ бүтээгдэхүүн зах зээлд нэвтрүүлэх, борлуулалт нэмэгдүүлэх бодлого төлөвлөлт хийх, хэрэгжилтийг хангах Маркетингийн болон харилцагчийн үйлчилгээний үйл ажиллагаанд шууд болон шууд бусаар оролцох, дэмжлэг үзүүлэх Судалгаа, шинжилгээнд үндэслэн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний үнэ цэнийг харилцагчид бий болгох Танилцуулга, реклам, хэвлэл мэдээллийн харилцааг удирдан зохион байгуулах
Харилцагчдын хэрэгцээ шаардлагыг тодорхойлон, үнэн зөв мэдээллээр хангах Харилцагчаас ирэх дуудлагыг цаг алдалгүй авч ажиллах Ослын дуудлагыг бүртгэх Харилцагчдаас ирсэн мэдээллийг холбогдох баг, хэлтэс рүү дамжуулах Харилцагчийн санал хүсэлтийг бүртгэх
Зээл хүсэгчийн мэдээлэл, барьцаа хөрөнгийг судлан үнэлгээ өгч, зээл гаргах шийдвэрийг гаргуулах Олгогдсон зээлийн явцын хяналт шалгалтыг хийж, хуваарьт эргэн төлөлтийг цаг тухайд нь төлүүлэх Компанийн хэмжээнд эрсдэлд орж болзошгүй анхаарал татсан зээл болон ангилал буурсан зээл, зээлийн хүү, бусдаас авах авлагыг төлүүлэх Зээлийн үйл ажиллагаатай холбоотой дотоод гадаад тайлангуудыг бэлтгэн, тайлагнах ББСБ-ын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг харилцагчидад сурталчлан борлуулж шинээр харилцагч татан ББСБ-ын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх
Засварын төвийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулах Бараа бүтээгдэхүүн, сэлбэгийн борлуулалт болон орлого, зарлагад тогтмол хяналт тавих, бүртгэл хийн тайлагнах Үйл ажиллагааг сайжруулах төлөвлөлт хийх, зохион байгуулах
Даатгалын Борлуулалтын бодлого, төлөвлөгөөний дагуу зорилтот харилцагчийн тоо, хураамжийг нэмэгдүүлэх Харилцагчдад мэргэжлийн өндөр түвшинд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлан таниулах, хүргэх, Шинэ байгууллага болон салбарын судалгааг хийж, даатгалын болон бусад хамтын ажиллагааны шинэ боломжуудыг нээх, гэрээ хэлцэл байгуулах Харилцагч байгууллагын удирдлагуудтай уулзалт хийх