Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

Шангри-ла Хотел Улаанбаатар

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Агуулахын нярав , касс

Бараа материал болон үндсэн хөрөнгийн  орлого, зарлагын хөдөлгөөнийг хийх, тайлан гаргах Бараа материал болон үндсэн хөрөнгийн  хадгалалт хамгаалалт Бараа материал болон үндсэн хөрөнгөнд тооллого хийх , тооцоог бодох үйл ажиллагааг гүйцэтгэх Бэлэн мөнгөний орлого зарлага хариуцаж, кассын тооцоо хийх

Мэдээлэл Технологийн Ахлах Ажилтан ( Service Leade

Мэдээллийн технологийн менежерийн өдөр тутмын удирдлаган дор мэдээллийн технологийн системтэй холбоотой бүх ауудлыг хариуцаж ажиллана.IT-тай холбоотой гарсан Системийн доголдол болон хэрэглэгч/зочдын асуудлыг шийдвэрлэх.

Нарийн бичиг / Гал тогоо

Гал тогооны Ерөнхий тогоочийн удирдлаган дор Гал тогооны хэлтэстэй холбоотой бүх л бичиг хэргийн ажлыг хариуцан ажиллана

Sales Manager

It takes a special kind of person to work at Shangri-La: someone with an eye for details and the skills to perform; someone with an attitude to deliver and a passion to delight. Are you Shangri-La? We are diverse, warm and caring, but also demanding, dynamic and innovative.  As with every property in the group, Shangri-La Hotel, Ulaanbaatar will operate on a simple yet powerful philosophy of Shangri-La hospitality from a caring family. The uniquely Asian view of service at this luxury hotel embodies the core values of respect, helpfulness, courtesy, sincerity and humility. These qualities have been the cornerstone of Shangri-La's success. We are currently seeking for a Sales Manager to join our Sales and Marketing Team.   Sales Manager Under the general guidance and supervision of the Director of Sales & Marketing and implementing action plans set forth in the Marketing Plan in accordance with established procedures required by the Hotel and Company in order to deliver the Shangri-La Standards and Experience to guests. KEY RESPONSIBILITIES:   Implements all sales action plans related to his / her respective market as outlined in the Marketing Plan. Sells to new, existing and prospective customers considering goals set forth in the sales strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business. Carries own sales accounts and establishes personal & team sales goals, and be responsible for a representative selection of key accounts. Attends major client functions and promotional events to promote sales for the hotel and meets with all influential clients. Maintains the highest standards of professionalism and friendly attitude towards all hotel guests, clients, suppliers and colleagues and builds positive working relationships. Monitors sales production and adjust sales activities, account coverage and sales priorities as necessary to achieve plan goals. Develops annual sales department budget and executes the sales programs and activities within it.

Холбооны төвийн ажилтан / Телефон оператор

Зочид буудлын холбооны төвд ирсэн дуудлагад хурдан шуурхай үнэн зөв хариу өгч мэдээллээр хангах

Residential - Sales & Leasing Officer

The purpose of the job place is to support management in the areas of sales and leasing of the Peak Vue Residences at Shangri-La Centre. The role is to sell and lease the high-end apartments, superior amenities, and first-class service and therefore to ensure the highest occupancies of the apartment. To sell and lease apartments and services to prospects under the direct supervision of the Director of Residential Sales and Leasing. Establishes and maintains good relations with Tenants/Buyers including prospectives, international/local organizations, individuals, customers, and co-workers. Communicates with all parties in a courteous and professional manner. To negotiate on Residential Sales/Leasing contracts, compile all data for weekly/monthly financial reports regularly maintaining and updating all records and files.  To make arrangements in the contracts including amendments, extensions, terminations and etc. To submit proposals and notice urgent issues to the direct supervisor in a timely manner. To do research work of assessments in the real estate market, to assist on developing main strategy plans about organizing their implementation. To maintain detailed knowledge of the local market and conditions.  To assist in planning new marketing strategies in terms of residential sales and leasing to achieve set targets successfully. To assist Director of Residential Sales & Leasing in developing and implementing effective marketing strategies to increase property occupancy and generate revenue. To bear all the responsibilities as stated in the company rules and regulations.

Зочин угтах ажилтан

Зочид буудалд байрласан зочдыг зөв хурдан шуурхай мэдээлэлээр хангах, угтан авах, үдэж гаргах 

Агуулахын нярав - Зочид буудалд

Бараа материал болон үндсэн хөрөнгийн  орлого, зарлагын хөдөлгөөнийг хийх, тайлан гаргах Бараа материал болон үндсэн хөрөнгийн  хадгалалт хамгаалалт Бараа материал болон үндсэн хөрөнгөнд тооллого хийх , тооцоог бодох үйл ажиллагааг гүйцэтгэх Бэлэн мөнгөний орлого зарлага хариуцаж, кассын тооцоо хийх

Front Office – Duty Manager

Under the guidance and supervision of the Executive Assistant Manager – you are responsible in assisting the Front Office Manager for the administration and operation of the Front Office division to provide a comfortable and enjoyable stay for customers by ensuring the implementation of company standards to maximize profits, enforce quality standards, maintain high staff performance and ensure customer satisfaction and loyalty. 

Сантехникийн засварчин /Шангри-Ла Төв/

Инженерийн шууд удирдлага, зааварчилгаан дор барилгын  сантехникийн хэвийн үйл ажиллагааг хангах, инженер техникийн тоног төхөөрөмжүүдийн эвдрэл гэмтлийг засах, түрээслэгч үйлчлүүлэгч нарт сантехникийн засвар үйлчилгээ үзүүлэх  

Хамгаалалтын ажилтан /Шангри-Ла Төв/

Объект дахь хүмүүсийн хөдөлгөөнд хяналт тавьж, аливаа эрсдэл, таагүй нөхцөл байдал үүсэхээс урьдчилан сэргийлэх. Хариуцсан хэсэгтээ аюулгүй байдлын байнгын хяналт тавьж, урьдчилан сэргийлэх үзлэг хийх, илэрсэн зөрчил дутагдлыг арилгуулах арга хэмжээ авах. Барилга, түүний хийц, барилгын дотор, ойр орчинд байгаа  эд зүйл тоног төхөөрөмжийн бүрэн бүтэн байдалд хяналт тавьж  эвдрэл, гэмтлээс урьдчилан сэргийлж ажиллах. Аливаа зөрчил болоод түүнийг шийдвэрлэсэн арга хэмжээнийхээ талаар удирдлагадаа тухай бүр шуурхай мэдээлж, бусадтайгаа тогтмол мэдээлэл солилцож, бие биедээ туслан, багаар хамтран ажиллах.

Цахилгаанчин /Шангри-Ла Төв/

Шангри-Ла төвийн барилгын цахилгаантай холбоотой ажил үүрэг гүйцэтгэх буюу ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад ажил үүргийг гүйцэтгэх

Түрээсийн албаны ажилтан

Түрээстэй холбоотой бүх форм, гэрээ, албан бичгийг мэргэжлийн түвшинд бэлтгэх Түрээстэй холбоотой гэрээ форм, зэргийн бүрэн бүтэн байдлыг хангах Түрээсийн гэрээ болон түүнтэй холбоотой гэрээг алдаагүй, хугацаандаа хийгдсэн эсэхийг хянаж шаардлагатай хүмүүст хүргэх Түрээс хариуцсан захирлын бүх уулзалт хурлын товыг гаргаж өгөх Түрээстэй холбоотой уулзалт хурлуудад оролцож хурлын тэмдэглэл хөтлөн, протоколыг холбоотой хүмүүст хүргүүлэх

Дотоод аудитын ахлах ажилтан/Oрчуулагч

Дотоод аудитын албаны аудит хийх бүрэн эрхийн хүрээнд санхүүгийн, нийцлийн, гүйцэтгэлийн аудит хийх, дүгнэлт гаргах ажлыг дотоод аудитын үйл ажиллагааны журам, Дотоод аудитын Олон Улсын Стандартад нийцүүлэн гүйцэтгэх. Дотоод аудитын албаны ажлын тайлан, Гүйцэтгэх удирдлагын ажлын яриа, email, шаардлагатай бусад албан ажлыг мэргэжлийн түвшинд Англи хэлнээс Монгол хэл рүү, Монгол хэлнээс Англи хэл рүү аман болон бичгээр орчуулга хийж ажиллах.  

Ресепшн /Шангри-Ла төв/

Шангри-Ла Оффис болон орон сууцны түрээслэгчдийг угтан авч, тэдний хүсэлтийг холбогдох алба хэлтсүүдэд уламжилж, зохих мэдээллээр хангах, гаднаас ирсэн дуудлагад хариулах.

Gym Instructor

To be always alert and be aware of the health condition and safety of all Shangri-La Sports Club users. To ensure the members and guests check in at the Shangri-La Sports Club reception. To monitor the flow of Shangri-La Sports Club when it becomes busy. To monitor the cleanliness of Shangri-La Sports Club by carrying out constant daily cleaning as required and per the schedule; to maintain all fitness equipment to be kept clean, tidy and stored properly. To control the inventory of all fitness equipment. To maintain the established quality standards in the Shangri-La Sports Club areas through active participation in the service and guest contact aspects. To address and resolve guest complaints timely and effectively, informing Shangri-La Sports Club Management of such incidents. To report any guest comments to the Shangri-La Sports Club management

Касс

Дэлгүүрээр үйлчлүүлж буй үйлчлүүлэгчдийн худалдан авалтын тооцоо хийх

Харилцагчийн үйлчилгээний ахлах ажилтан

Ажлын байрны зорилго нь түрээслэгч, үйлчлүүлэгчдэд Хөрөнгийн Менежментийн Газрын стандартыг таниулан мөрдүүлэх болон түрээслэгч, үйлчлүүлэгчдээс ирсэн санал гомдлыг шийдвэрлүүлэн менежментийн багт дэмжлэг үзүүлэх, үйлчилгээнд хяналт тавихад энэхүү ажлын байрны зорилго оршино.

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 19 Olympic Street , Sukhbaatar District 1 Ulaanbaatar, Mongolia 14241

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2024.