Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

Шангри-Ла Улаанбаатар ХХК

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Reception /Shangri-La Office/

Шангри-Ла Оффис түрээслэгчдийг угтан авч, тэдний хүсэлтийг холбогдох алба хэлтсүүдэд уламжилж, зохих мэдээллээр хангах, гаднаас ирсэн дуудлагад хариулах.

Камерын Оператор

Галын автомат дохиолол, мэдээллийн хяналтын самбар, дүрс бичлэгийн хяналтын системийн тусламжтайгаар барилга, объект, түүний орчныг хянаж, барилга болон барилгыг түрээслэн үйл ажиллагаа явуулж буй байгууллага, тэдгээрийн үйлчлүүлэгч, харилцагчид, зочид болон нийт ажилтан ажиллагсадын аюулгүй байдлыг хангах үйлчилгээ үзүүлэх үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх.

Хамгаалалтын албаны ажилтан

Объект дахь хүмүүсийн хөдөлгөөнд хяналт тавьж, аливаа эрсдэл, таагүй нөхцөл байдал үүсэхээс урьдчилан сэргийлэх. Хариуцсан хэсэгтээ аюулгүй байдлын байнгын хяналт тавьж, урьдчилан сэргийлэх үзлэг хийх, илэрсэн зөрчил дутагдлыг арилгуулах арга хэмжээ авах. Барилга, түүний хийц, барилгын дотор, ойр орчинд байгаа  эд зүйл тоног төхөөрөмжийн бүрэн бүтэн байдалд хяналт тавьж  эвдрэл, гэмтлээс урьдчилан сэргийлж ажиллах. Аливаа зөрчил болоод түүнийг шийдвэрлэсэн арга хэмжээнийхээ талаар удирдлагадаа тухай бүр шуурхай мэдээлж, бусадтайгаа тогтмол мэдээлэл солилцож, бие биендээ туслан, багаар хамтран ажиллах.

Нягтлан бодогч

Харилцах дахь мөнгөний гүйлгээ, хөдөлгөөнд хяналт тавьж, журнал нягтлан бодох бүртгэлд тусгах Орлого зарлагын гүйлгээ хийж нягтлан бодох бүртгэл, журналд бүртгэх Үндсэн хөрөнгө болон бараа материалын үйл ажиллагаанд хөтлөгдөх анхан шатны тайлан гаргуулах, гүйлгээнд өдөр тутмын хяналт тавих Холбогдох мэдээ, мэдээлэл бэлтгэх, тайлагнах  Тооллого хийх, нярвын тооцоог бодох үйл ажиллагааг гүйцэтгэх

Цахилгаанчин

Шангри-Ла төвийн барилгын цахилгаантай холбоотой ажил үүрэг гүйцэтгэх буюу ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад ажил үүргийг гүйцэтгэх

Харилцагчийн үйлчилгээний супервайзор

Ажлын байрны зорилго нь түрээслэгч, үйлчлүүлэгчдэд Хөрөнгийн Менежментийн Газрын стандартыг таниулан мөрдүүлэх болон түрээслэгч, үйлчлүүлэгчдээс ирсэн санал гомдлыг шийдвэрлүүлэн менежментийн багт дэмжлэг үзүүлэх, Шангри-Ла төвийн цэвэрлэгээ, үйлчилгээнд хяналт тавихад энэхүү ажлын байрны зорилго оршино.  

Chief Accountant

Purpose of the position:  Under the guidance and supervision of the Assistant Financial Controller – you are responsible for providing financial, administrative and clerical services in order to ensure effective, efficient and accurate finance and administrative operations by complying with the corporate standards and policies. This includes processing and monitoring payments and expenditures of general ledger, accounts receivable and accounts payable. You will be ensuring the accurate and timely preparation and payment of all general ledger, accounts payable and accounts receivable. The General Accountant must have a complete knowledge of general ledger, accounts payable and accounts receivable operations, chart of accounts, and receiving and purchasing operations. Key Responsibilities: Assist the Financial Controller in daily supervision of Finance team in terms of accounting procedures and adherence to standard and regulations  Perform the day to day processing of financial transactions to ensure that municipal finances are maintained in an effective, up to date and accurate manner  Provide administrative support in order to ensure effective and efficient office operations  Knowledge and expertise of office administration and bookkeeping  Knowledge and expertise of accounts payable, accounts receivable and maintaining general ledgers  Maintain a high level of accuracy in preparing and entering financial information  Ensure confidentiality concerning financial and employee files  Perform all other duties assigned by Financial Controller

Дуудлагын оператор

Лавлах төвд хандсан хэрэглэгчдийг Шангри-Ла үйлчилгээний стандартын дагуу, үнэн зөв бүрэн мэдээллээр хангах замаар хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг өндөр түвшинд байлгах.

Мужаан

Барилгын бүх төрлийн дотор болон гадна хийцүүд, ХМГ-ын оффисийн тавилга, эд хогшилд хийгдэх өдөр тутмын жижиг засварын ажлуудыг хийж гүйцэтгэх

Дотоод хяналтын ажилтан

Дотоод аудитын албаны аудит хийх бүрэн эрхийн хүрээнд санхүүгийн, нийцлийн, гүйцэтгэлийн аудит хийх, дүгнэлт гаргах ажлыг дотоод аудитын үйл ажиллагааны журам, Дотоод аудитын Олон Улсын Стандартад нийцүүлэн төлөвлөж, гүйцэтгэх.

Reception /Shangri-La Residence/

Шангри-Ла Орон Сууцын оршин суугчдыг мэргэжлийн өндөр түвшинд угтаж үйлчилж, өдөр тутмын үйл ажиллагааны хүрээнд ирж буй санал, хүсэлт, гомдлыг холбогдох удирдлага албан тушаалтанд түргэн шуурхай дамжуулах, гаднаас ирсэн дуудлагад хариулах.

Түрээс хариуцсан ажилтан - Retail Leasing Associate

To lease spaces to the prospects and establish and keep good relations with Tenants and Customers. Communicates with co-workers, management, tenants, and all outside contractors in a courteous and professional manner. To negotiate on Residential Sales/Leasing contracts, compile all data for weekly/monthly financial reports regularly maintain and update all records and files. To make arrangements in the contracts including amendments, extensions, terminations and etc. To submit proposals and notice urgent issues to the direct supervisor in a timely manner. Negotiate with clients To acquire knowledge of local market and conditions.

Түрээс хариуцсан координатор-Retail Leasing Coordinator

Take minutes of major meetings, and team briefing meetings. To register and track tenant's official request and letter. To record tenants agreements including appendix, public insurance and brand gurantee To communicate with co-workers, management, tenants, and all outside contractors in a courteous and professional manner To provide potential tenants and customers with the required information about the property and its leasing terms To report leasing and marketing-related issues to the department head in a timely manner

Авто зогсоолын касс

Шангри-Ла төвийн авто машины зогсоолоор үйлчлүүлж буй үйлчлүүлэгчдээс зогсоолын төлбөр хураан авч зөв боловсон, эелдэг найрсаг харилцаж түргэн шуурхай ажиллаж, санхүүгийн албанд төлбөр тооцооны тайлан гаргаж өгөх, тайлагнах.

Assistant Service Manager for Sports Club /Male/

Under the guidance of Shangri-la Sports Club Manager, monitor all operation departments strategical operation and perform daily procedure as per departmental SOPs complying with Shangri-La group. Key Responsibilities: Assist in making  strategic yearly sales plan on how to increase revenue. Maintain established quality standards in all Shangri-La Sports Club areas through active participation in the services. Communicate with co-workers, management, vendors, members, customers, and all outside contacts in a courteous and professional manner. Organize all activities happening at Shangri-La Sports Club and those already ongoing. Actively participating into the upselling, recommendations and promotions of these activities to members. Ensure and control revenue charging and appropriation on daily basis and prepare the report. Cooperate to other departments in developing and implementing effective customer service strategies to increase customer satisfaction.

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 1-р хороо, Олимпийн гудамж, 19А, Шангри-ла төв, Хөрөнгийн менежментийн газар

Фэйсбүүк хуудас

Жиргээ

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2024.
604400