Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

Шангри-Ла Улаанбаатар ХХК

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Цахилгаанчин

Шангри-Ла төвийн барилгын цахилгаантай холбоотой ажил үүрэг гүйцэтгэх буюу ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад ажил үүргийг гүйцэтгэх

Business/Data Analyst

Essential Functions and Responsibilities:   Business planning and Analytics: Benchmarking –internal comparison, market benchmark, against historical performance Top Down Market research Identify opportunities and challenges/issues through data analytics, both for existing assets as well as new projects Provide analytics support to Senior Management   Investment management: Managing the investment and development process (design, ops, legal, finance etc.) of on-going projects Identify, review and resolve any major issues Ensure that our projects are delivered on time and executed at the expected standard of quality   Business development: Source and close new property acquisitions and negotiate the related management contracts Execute M&A and new development (tender) deals Unlock value of existing real estate (full or partial divestment)   Asset management: Business owner of real estate value creation (capital value, P/L, cash flow) Implement operational and real estate initiatives Extract Synergies Across Assets in similar cluster or across clusters (joint marketing, cross selling of products) Responsible for modifications to existing management contracts to enable value enhancements projects Two-way communication with property managers (Hotels and Investment Properties) Bottom-up market research (i.e. feet on the ground); identify strengths, weaknesses, opportunities and threats to Properties

Нягтлан бодогч

Харилцах дахь мөнгөний гүйлгээ, хөдөлгөөнд хяналт тавьж, журнал нягтлан бодох бүртгэлд тусгах Орлого зарлагын гүйлгээ хийж нягтлан бодох бүртгэл, журналд бүртгэх Үндсэн хөрөнгө болон бараа материалын үйл ажиллагаанд хөтлөгдөх анхан шатны тайлан гаргуулах, гүйлгээнд өдөр тутмын хяналт тавих Холбогдох мэдээ, мэдээлэл бэлтгэх, тайлагнах  Тооллого хийх, нярвын тооцоог бодох үйл ажиллагааг гүйцэтгэх

Спорт төвд ресепшн/касс /эмэгтэй/

Шангри-Ла спорт клубээс тогтоосон бодлого, стандарт, удирдамжийн дагуу Шангри-Ла спорт клубын өдөр тутмын үйл ажиллагааг хэвийн явуулах.

Тоглоомын төвийн цагийн ажилтан

Хүүхдийн тоглоомын төвийн өдөр тутмын хэвийн үйл ажиллагаах хангах Үйлчлүүлэгчийг эелдгээр хүлээн авах, мэндчилэх Хүүхдийн тоглоомын төвөөр үйлчлүүлж буй үйлчлүүлэгчдэд зааварчилгаа өгөх  7 хоногт 3-4 өдөр хичээлгүй болон боломжит өдрөө хуваарь тохирон ажиллах боломжтой Нэг өдөр ажиллах ажлын цаг 8 цаг байна

Assistant Service Manager for Sports Club /Male/

Under the guidance of Shangri-la Sports Club Manager, monitor all operation departments strategical operation and perform daily procedure as per departmental SOPs complying with Shangri-La group. Key Responsibilities: Assist in making  strategic yearly sales plan on how to increase revenue. Maintain established quality standards in all Shangri-La Sports Club areas through active participation in the services. Communicate with co-workers, management, vendors, members, customers, and all outside contacts in a courteous and professional manner. Organize all activities happening at Shangri-La Sports Club and those already ongoing. Actively participating into the upselling, recommendations and promotions of these activities to members. Ensure and control revenue charging and appropriation on daily basis and prepare the report. Cooperate to other departments in developing and implementing effective customer service strategies to increase customer satisfaction.

Спорт төвд ресепшн/касс /эрэгтэй/

Шангри-Ла спорт клубээс тогтоосон бодлого, стандарт, удирдамжийн дагуу Шангри-Ла спорт клубын өдөр тутмын үйл ажиллагааг хэвийн явуулах.

Харилцагчийн үйлчилгээний супервайзор

Ажлын байрны зорилго нь түрээслэгч, үйлчлүүлэгчдэд Хөрөнгийн Менежментийн Газрын стандартыг таниулан мөрдүүлэх болон түрээслэгч, үйлчлүүлэгчдээс ирсэн санал гомдлыг шийдвэрлүүлэн менежментийн багт дэмжлэг үзүүлэх, Шангри-Ла төвийн цэвэрлэгээ, үйлчилгээнд хяналт тавихад энэхүү ажлын байрны зорилго оршино.  

Лояалти суваг хариуцсан мэргэжилтэн

Шангри-Ла Төв болон Сэнтрал Тауэрын моллын лояалти аппликешны ашиглалт, хэрэглээ, маркетинг идэвхжүүлэлтийг нэмэгдүүлэхэд туслалцаа үзүүлэх Лояалти аппликейшны хэрэглэгч, худалдааны төвийн түрээслэгч, хамтрагч байгууллагуудтай харилцах. Тэдгээрээс ирсэн бүхий л санал хүсэлтүүдийг шууд удирдлагадаа болон зохих хэлтсүүдэд тайлагнах, асуудлыг шийдвэрлэх. Лояалти аппликейшныг идэвхжүүлэх, апп-ын хэрэглээг тогтвортой байлгах купон, ваучер, хямдрал гэх мэт тохиролцоонуудыг түрээслэгчтэй хийж гүйцэтгэх, түүнийгээ апп-д байршуулах, анализ хийх, сайжруулах. Шангри-Ла Төв болон Сэнтрал Тауэр барилгын маркетингийн сувгийн түрээсийн үйл ажиллагаа, түрээсийн орлогын тогтвортой байдлыг хангахад туслалцаа үзүүлэх Түрээслэгч болон харилцагчдыг мэдээллээр хангах, тогтмол мэдээлэл өгөх

Камерын Оператор

Галын автомат дохиолол, мэдээллийн хяналтын самбар, дүрс бичлэгийн хяналтын системийн тусламжтайгаар барилга, объект, түүний орчныг хянаж, барилга болон барилгыг түрээслэн үйл ажиллагаа явуулж буй байгууллага, тэдгээрийн үйлчлүүлэгч, харилцагчид, зочид болон нийт ажилтан ажиллагсадын аюулгүй байдлыг хангах үйлчилгээ үзүүлэх үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх.

Хамгаалалтын албаны ажилтан

Объект дахь хүмүүсийн хөдөлгөөнд хяналт тавьж, аливаа эрсдэл, таагүй нөхцөл байдал үүсэхээс урьдчилан сэргийлэх. Хариуцсан хэсэгтээ аюулгүй байдлын байнгын хяналт тавьж, урьдчилан сэргийлэх үзлэг хийх, илэрсэн зөрчил дутагдлыг арилгуулах арга хэмжээ авах. Барилга, түүний хийц, барилгын дотор, ойр орчинд байгаа  эд зүйл тоног төхөөрөмжийн бүрэн бүтэн байдалд хяналт тавьж  эвдрэл, гэмтлээс урьдчилан сэргийлж ажиллах. Аливаа зөрчил болоод түүнийг шийдвэрлэсэн арга хэмжээнийхээ талаар удирдлагадаа тухай бүр шуурхай мэдээлж, бусадтайгаа тогтмол мэдээлэл солилцож, бие биендээ туслан, багаар хамтран ажиллах.

Chief Accountant

Assist the Financial Controller in daily supervision of Finance team in terms of accounting procedures and adherence to standard and regulations  Perform the day to day processing of financial transactions to ensure that municipal finances are maintained in an effective, up to date and accurate manner  Provide administrative support in order to ensure effective and efficient office operations  Knowledge and expertise of office administration and bookkeeping  Knowledge and expertise of accounts payable, accounts receivable and maintaining general ledgers  Maintain a high level of accuracy in preparing and entering financial information  Ensure confidentiality concerning financial and employee files  Perform all other duties assigned by Financial Controller

Авто зогсоолын касс

Шангри-Ла төвийн авто машины зогсоолоор үйлчлүүлж буй үйлчлүүлэгчдээс зогсоолын төлбөр хураан авч зөв боловсон, эелдэг найрсаг харилцаж түргэн шуурхай ажиллаж, санхүүгийн албанд төлбөр тооцооны тайлан гаргаж өгөх, тайлагнах.

Reception /Shangri-La Office/

Шангри-Ла Оффис түрээслэгчдийг угтан авч, тэдний хүсэлтийг холбогдох алба хэлтсүүдэд уламжилж, зохих мэдээллээр хангах, гаднаас ирсэн дуудлагад хариулах.

Хамгаалалтын албаны нарийн бичиг - Security Secretary

Attend security briefings facilitated by the Security department. Perform administrative tasks, including filing and photocopying documents. Answer calls and redirect when necessary. Arrange meetings and appointments. Prepare memos and forms and follow up on implementations. Check office supplies and make orders accordingly. Assist in completing monthly Security Audit required by the Shangri-La Group. Prepare presentations and reports when needed. Write emails and send to related colleagues based on the content. Perform verbal or written translations when needed and where applicable. Ensure that the Security Team on duty is handling matters related to the safety and security of the property. Communicate with co-workers, management, residents, tenants, vendors, and all outside contacts in a courteous and professional manner. Responds to Emergencies in a manner defined in Company procedures.

Дотоод хяналтын ажилтан

Дотоод аудитын албаны аудит хийх бүрэн эрхийн хүрээнд санхүүгийн, нийцлийн, гүйцэтгэлийн аудит хийх, дүгнэлт гаргах ажлыг дотоод аудитын үйл ажиллагааны журам, Дотоод аудитын Олон Улсын Стандартад нийцүүлэн төлөвлөж, гүйцэтгэх.

Түрээс хариуцсан ажилтан - Retail Leasing Associate

To lease spaces to the prospects and establish and keep good relations with Tenants and Customers. Communicates with co-workers, management, tenants, and all outside contractors in a courteous and professional manner. To negotiate on Residential Sales/Leasing contracts, compile all data for weekly/monthly financial reports regularly maintain and update all records and files. To make arrangements in the contracts including amendments, extensions, terminations and etc. To submit proposals and notice urgent issues to the direct supervisor in a timely manner. Negotiate with clients To acquire knowledge of local market and conditions.

Түрээс хариуцсан координатор-Retail Leasing Coordinator

Take minutes of major meetings, and team briefing meetings. To register and track tenant's official request and letter. To record tenants agreements including appendix, public insurance and brand gurantee To communicate with co-workers, management, tenants, and all outside contractors in a courteous and professional manner To provide potential tenants and customers with the required information about the property and its leasing terms To report leasing and marketing-related issues to the department head in a timely manner

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 1-р хороо, Олимпийн гудамж, 19А, Шангри-ла төв, Хөрөнгийн менежментийн газар

Фэйсбүүк хуудас

Жиргээ

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2024.