Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

Шангри-Ла Улаанбаатар ХХК

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Тоглоомын төвийн цагийн ажилтан /эрэгтэй/

Хүүхдийн тоглоомын төвийн өдөр тутмын хэвийн үйл ажиллагаах хангах Үйлчлүүлэгчийг эелдгээр хүлээн авах, мэндчилэх Хүүхдийн тоглоомын төвөөр үйлчлүүлж буй үйлчлүүлэгчдэд зааварчилгаа өгөх  7 хоногт 3-4 өдөр хичээлгүй болон боломжит өдрөө хуваарь тохирон ажиллах боломжтой Нэг өдөр ажиллах ажлын цаг 8 цаг байна

Assistant Service Manager for Sports Club

Under the guidance of Shangri-la Sports Club Manager, monitor all operation departments strategical operation and perform daily procedure as per departmental SOPs complying with Shangri-La group. Key Responsibilities: Assist in making  strategic yearly sales plan on how to increase revenue. Maintain established quality standards in all Shangri-La Sports Club areas through active participation in the services. Communicate with co-workers, management, vendors, members, customers, and all outside contacts in a courteous and professional manner. Organize all activities happening at Shangri-La Sports Club and those already ongoing. Actively participating into the upselling, recommendations and promotions of these activities to members. Ensure and control revenue charging and appropriation on daily basis and prepare the report. Cooperate to other departments in developing and implementing effective customer service strategies to increase customer satisfaction.

Спорт төвд ресепшн/касс /эмэгтэй/

Шангри-Ла спорт клубээс тогтоосон бодлого, стандарт, удирдамжийн дагуу Шангри-Ла спорт клубын өдөр тутмын үйл ажиллагааг хэвийн явуулах.

Reception /Shangri-La Office/

Шангри-Ла Оффис түрээслэгчдийг угтан авч, тэдний хүсэлтийг холбогдох алба хэлтсүүдэд уламжилж, зохих мэдээллээр хангах, гаднаас ирсэн дуудлагад хариулах.

Камерын Оператор

Галын автомат дохиолол, мэдээллийн хяналтын самбар, дүрс бичлэгийн хяналтын системийн тусламжтайгаар барилга, объект, түүний орчныг хянаж, барилга болон барилгыг түрээслэн үйл ажиллагаа явуулж буй байгууллага, тэдгээрийн үйлчлүүлэгч, харилцагчид, зочид болон нийт ажилтан ажиллагсадын аюулгүй байдлыг хангах үйлчилгээ үзүүлэх үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх.

Хамгаалалтын албаны нарийн бичиг - Security Secretary

Attend security briefings facilitated by the Security department. Perform administrative tasks, including filing and photocopying documents. Answer calls and redirect when necessary. Arrange meetings and appointments. Prepare memos and forms and follow up on implementations. Check office supplies and make orders accordingly. Assist in completing monthly Security Audit required by the Shangri-La Group. Prepare presentations and reports when needed. Write emails and send to related colleagues based on the content. Perform verbal or written translations when needed and where applicable. Ensure that the Security Team on duty is handling matters related to the safety and security of the property. Communicate with co-workers, management, residents, tenants, vendors, and all outside contacts in a courteous and professional manner. Responds to Emergencies in a manner defined in Company procedures.

Кассчин

Дэлгүүрээр үйлчлүүлж буй үйлчлүүлэгчдийн худалдан авалтын тооцоо хийх

Цахилгаанчин

Шангри-Ла төвийн барилгын цахилгаантай холбоотой ажил үүрэг гүйцэтгэх буюу ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад ажил үүргийг гүйцэтгэх

Хамгаалалтын албаны ажилтан

Объект дахь хүмүүсийн хөдөлгөөнд хяналт тавьж, аливаа эрсдэл, таагүй нөхцөл байдал үүсэхээс урьдчилан сэргийлэх. Хариуцсан хэсэгтээ аюулгүй байдлын байнгын хяналт тавьж, урьдчилан сэргийлэх үзлэг хийх, илэрсэн зөрчил дутагдлыг арилгуулах арга хэмжээ авах. Барилга, түүний хийц, барилгын дотор, ойр орчинд байгаа  эд зүйл тоног төхөөрөмжийн бүрэн бүтэн байдалд хяналт тавьж  эвдрэл, гэмтлээс урьдчилан сэргийлж ажиллах. Аливаа зөрчил болоод түүнийг шийдвэрлэсэн арга хэмжээнийхээ талаар удирдлагадаа тухай бүр шуурхай мэдээлж, бусадтайгаа тогтмол мэдээлэл солилцож, бие биендээ туслан, багаар хамтран ажиллах.

Лояалти суваг хариуцсан мэргэжилтэн

Шангри-Ла Төв болон Сэнтрал Тауэрын моллын лояалти аппликешны ашиглалт, хэрэглээ, маркетинг идэвхжүүлэлтийг нэмэгдүүлэхэд туслалцаа үзүүлэх Лояалти аппликейшны хэрэглэгч, худалдааны төвийн түрээслэгч, хамтрагч байгууллагуудтай харилцах. Тэдгээрээс ирсэн бүхий л санал хүсэлтүүдийг шууд удирдлагадаа болон зохих хэлтсүүдэд тайлагнах, асуудлыг шийдвэрлэх. Лояалти аппликейшныг идэвхжүүлэх, апп-ын хэрэглээг тогтвортой байлгах купон, ваучер, хямдрал гэх мэт тохиролцоонуудыг түрээслэгчтэй хийж гүйцэтгэх, түүнийгээ апп-д байршуулах, анализ хийх, сайжруулах. Шангри-Ла Төв болон Сэнтрал Тауэр барилгын маркетингийн сувгийн түрээсийн үйл ажиллагаа, түрээсийн орлогын тогтвортой байдлыг хангахад туслалцаа үзүүлэх Түрээслэгч болон харилцагчдыг мэдээллээр хангах, тогтмол мэдээлэл өгөх

Gym Instructor - Sports Club

To be always alert and be aware of the health condition and safety of all Shangri-La Sports Club users. To ensure the members and guests check in at the Shangri-La Sports Club reception. To monitor the flow of Shangri-La Sports Club when it becomes busy. To monitor the cleanliness of Shangri-La Sports Club by carrying out constant daily cleaning as required and per the schedule; to maintain all fitness equipment to be kept clean, tidy and stored properly. To control the inventory of all fitness equipment. To maintain the established quality standards in the Shangri-La Sports Club areas through active participation in the service and guest contact aspects. To address and resolve guest complaints timely and effectively, informing Shangri-La Sports Club Management of such incidents. To report any guest comments to the Shangri-La Sports Club management

Нягтлан бодогч

Харилцах дахь мөнгөний гүйлгээ, хөдөлгөөнд хяналт тавьж, журнал нягтлан бодох бүртгэлд тусгах Орлого зарлагын гүйлгээ хийж нягтлан бодох бүртгэл, журналд бүртгэх Үндсэн хөрөнгө болон бараа материалын үйл ажиллагаанд хөтлөгдөх анхан шатны тайлан гаргуулах, гүйлгээнд өдөр тутмын хяналт тавих Холбогдох мэдээ, мэдээлэл бэлтгэх, тайлагнах  Тооллого хийх, нярвын тооцоог бодох үйл ажиллагааг гүйцэтгэх

Service Manager - Training/Human Resources

Purpose of the position:  The Service Manager - Training/Human Resources is responsible for overseeing, managing, and delivering training and development programs within the organization as designed by the Shangri-La Academy. This role involves various responsibilities aimed at enhancing the skills, knowledge, and performance of employees across different departments. Reporting to the Area Director of Human Resources, the Service Manager will assist in implementing and driving effective and efficient systems, activities, and programs to enhance colleague motivation. Provides supervision, direction and leadership to HR team based on the company culture. Administer and exemplify HR policies and processes, ensuring adherence across the organization. Involves strategizing and executing HR initiatives, providing internal customer support, daily HR Operations, and process enhancement. Support other teams to complete mandatory training at online platform and prepare related reports. Work closely with Division Heads/ Line Managers to devise appropriate and innovative approaches to meet business needs. Major contributor to on-going process improvement initiatives. Serves as a change management advocate and support & collaborate with HR Team members to share best practices and create new initiatives.

Senior Training Officer, Human Resources

Purpose of the position The purpose of the position is to oversee, manage, and deliver training and development programs within an organization, as designed by the Shangri-La Academy. The role entails various responsibilities aimed at enhancing the skills, knowledge, and performance of employees across different departments.   Main duties and responsibilities: Hands-on role implementing end to the HR support to the Investment Properties functions. Involves strategizing and executing HR initiatives, providing internal customer support, daily HR Operations, and process enhancement. Create training materials, which combine various interactive graphics, video and technical elements for use on multiple types of devices. Support other teams to complete mandatory training at online platform and prepare related reports. Work closely with Division Heads/ Line Managers to devise appropriate and innovative approaches to meet business needs. Major contributor to on-going process improvement initiatives. Serves as a change management advocate and support & collaborate with HR Team members to share best practices and create new initiatives.  

Электроникийн инженер - ELV Engineer

Барилгын галын аюулгүйн дохиоллын систем, нийтэд зарлан мэдээлэх систем, авто зогсоолын систем, хяналтын камерын систем, утас, КаТВ зэрэг системүүдийн хэвийн үйл ажиллагааг хангахад уг ажлын байрны зорилго оршино. 

Дотоод хяналтын ажилтан

Дотоод аудитын албаны аудит хийх бүрэн эрхийн хүрээнд санхүүгийн, нийцлийн, гүйцэтгэлийн аудит хийх, дүгнэлт гаргах ажлыг дотоод аудитын үйл ажиллагааны журам, Дотоод аудитын Олон Улсын Стандартад нийцүүлэн төлөвлөж, гүйцэтгэх.

Түрээс хариуцсан ажилтан - Retail Leasing Associate

To lease spaces to the prospects and establish and keep good relations with Tenants and Customers. Communicates with co-workers, management, tenants, and all outside contractors in a courteous and professional manner. To negotiate on Residential Sales/Leasing contracts, compile all data for weekly/monthly financial reports regularly maintain and update all records and files. To make arrangements in the contracts including amendments, extensions, terminations and etc. To submit proposals and notice urgent issues to the direct supervisor in a timely manner. Negotiate with clients To acquire knowledge of local market and conditions.

Түрээс хариуцсан координатор-Retail Leasing Coordinator

Take minutes of major meetings, and team briefing meetings. To register and track tenant's official request and letter. To record tenants agreements including appendix, public insurance and brand gurantee To communicate with co-workers, management, tenants, and all outside contractors in a courteous and professional manner To provide potential tenants and customers with the required information about the property and its leasing terms To report leasing and marketing-related issues to the department head in a timely manner

Харилцагчийн үйлчилгээний супервайзор

Ажлын байрны зорилго нь түрээслэгч, үйлчлүүлэгчдэд Хөрөнгийн Менежментийн Газрын стандартыг таниулан мөрдүүлэх болон түрээслэгч, үйлчлүүлэгчдээс ирсэн санал гомдлыг шийдвэрлүүлэн менежментийн багт дэмжлэг үзүүлэх, Шангри-Ла төвийн цэвэрлэгээ, үйлчилгээнд хяналт тавихад энэхүү ажлын байрны зорилго оршино.  

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 1-р хороо, Олимпийн гудамж, 19А, Шангри-ла төв, Хөрөнгийн менежментийн газар

Фэйсбүүк хуудас

Жиргээ

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2024.