Компанийн үйл ажиллагааны талаарх санхүүгийн мэдээлэл боловсруулах, түүнд санхүүгийн шинжилгээ хийж үйл ажиллагааны болон санхүүгийн нөхцөл байдалд үнэлэлт өгч, санхүүжилт, хөрөнгө оруулах шийдвэр гаргалтанд ашиглахуйц тайлан бэлтгэх. Төсөв төлөвлөгөө боловсруулах, гүйцэтгэлийг хянах, удирдах. Зардлын хяналтыг хэрэгжүүлэх, зардал, өртгийг хямдруулах, технологийн карт болон зардлын нормчлолыг тогтоох. Компанийн зочид буудал,хоол үйлдвэрлэл, эвент, үйлчилгээний салбар нэгжүүдийн үйл ажиллагааны төлөвлөлт болон биелэлтэнд хяналт тавих, шинжилгээ хийж, дүгнэлт гаргах, орц нормд үнэлгээ хийж, үнэ тогтоох. Бусад цаг үеийн шаардлагатай ажлуудыг гүйцэтгэх
Угааж өнгөлөх /стакан, хундага, халбага, сэрээ, хутга, кофены машин/ Өмнөх ээлжнээс тек, хөргүүрт байгаа барааг тооллого хийж хүлээн авч хүлээлгэн өгөх Тек, хөргүүрийн дутуу барааг захиалгын хуудсаар барааны няраваас захиалан хүлээн авч байх Бүх төрлийн кофе, шейк, коктейл, мөстэй цай, халуун цаг орц жорын дагуу бэлтгэх, бүтээгдэхүүнийг байрлуулах, ажлын байр бэлтгэх Зочдыг угтах, үдэх ба тооцоог хийнэ Кассын машин дээр тухайн өдрийн бичилтийг хийх
The Hotel Receptionist is responsible for providing a friendly, welcoming and efficient service to all hotel guests, in line with the hotel’s vision and values on customer satisfaction. The main purposes of the hotel reception area’s staff are to respond courteously to guests’ requests, play a part in the general running of the reception desk including cashiering.
Бараа материалын худалдан авах үйл ажиллагааг гүйцэтгэх Зах зээлийн болон нийлүүлэгчийн судалгаа хийх, үнийн санал боловсруулах Авч ирсэн бараа материалын баримтыг тооцооны нягтлангуудаар хянуулж үлдэгдэл бэлэн мөнгийг касст тушаана. Худалдан авч буй бараа материалын хугацааг, муудаагүй эсэхийг шалгаж авна, шаардлагатай барааны шинжилгээний бичгийг авна.