Хариуцсан брэнд бүтээгдэхүүний хөгжүүлэлт, идэвхжүүлэлтийг хийж, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх төлөвлөгөө гаргаж тайлагнах, асуудлын шийдвэрлэж хэрэгжүүлэх Компанийн брэнд бүтээгдэхүүн үйлчилгээний зах зээлд эзлэх байр суурийг өргөжүүлэх, тэлэх Шинэ брэндийг хэрэглэгчдэд таниулах, төлөвлөгөө гаргаж хэрэгжүүлэх Зах зээлд эзлэх байр суурь, нэр хүнд, өрсөлдөх чадвар, борлуулалтын үзүүлэлтүүдийг тогтмол дүн шинжилгээ хийх, өсгөх, удирдлагыг мэдээллээр хангах