Бүтээгдэхүүн үйлчилгээг гадаад болон дотоодод борлуулах зах зээлийн судалгааг гаргах; Бүтээгдэхүүн үйлчилгээг худалдан борлуулах стратегийн төлөвлөгөөг гаргах; Сурталчилан таниулах, харилцаа тогтоох, худалдах гэрээ байгуулах, захиалга авах; Бүтээгдэхүүн үйлчилгээг ашиглах зааварчилгаа, гарын авлага болон мэдээ мэдээллээр хэрэглэгчдийг хангах; Бүтээгдэхүүн үйлчилгээг гадаад болон дотоодод таниулах сошиал орчны судалгааг тогтмол хийх, сошиал маркетингийн ажлыг гүйцэтгэх; Олон улс дахь борлуулагчидтай харилцах тогтоох, хамтарч ажиллах; Хэрэглэгчдийн эрэлт хэрэгцээг судалж зорилтот хэрэглэгчдэд бараа бүтээгдэхүүнийг таниулах, бүтээгдэхүүний эрэлтийг бий болгох шинэ санал санаачилгаа дэвшүүлж, хэрэгжүүлж, ажиллах; Борлуулалтын тайлан мэдээ гаргах, дата мэдээллийн санг бүрдүүлж, удирдлагыг мэдээллээр хангах;
Мөнгөн хөрөнгийн бүртгэл, хөтлөлт; Харилцагчидтай тооцоо нийлэх; Тайлан мэдээг бэлтгэн тайлагнах; Контентийн тайланг үндэслэн бүх төрлийн тооцоог хянаж шалгах, өр авлага үүсгэхгүй ажиллах; Үндсэн хөрөнгө, бараа материал, хангамжийн тооллого хийх; Өглөг, авлагын тооцоо нийлэх, хяналт тавих; Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу ажил үүргүүдийг хийж гүйцэтгэх;
Маркетингийн стратеги үйл ажиллагаа, бодлого төлөвлөлт, орлого нэмэгдүүлэх боломжит төслүүдийг боловсруулж хэрэгжүүлэх, бүтээгдэхүүний маркетинг, зар сурталчилгааны ажлыг зохион байгуулах; Маркетингийн үйл ажиллагаатай холбоотой арга хэмжээ, үзэсгэлэн, яармагт оролцох; Хэрэгжүүлж буй төслийн хүрээнд шинэ зах зээлийн судалгаа хийх, түүнд тулгуурлан бизнесийн шинэ санаа, санаачилга гаргах; Бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн бодлого, үнийн концепц, реклам сурталчилгаа, PR, үйлчилгээний маркетинг, сошиал маркетингийн судалгааг боловсруулах; Компанийн нэр хүндийг олон нийтэд таниулах ажлыг төлөвлөгөөтэй хийж гүйцэтгэх;
Мөнгөн хөрөнгийн бүртгэл, хөтлөлт; Харилцагчидтай тооцоо нийлэх; Борлуулалтын тооцоог бүртгэх, хянаж шалгах, өр авлага үүсгэхгүй ажиллах; Тайлан мэдээг бэлтгэн тайлагнах; Хариуцсан дансны үлдэгдлийн үнэн бодит байдлыг хариуцах; Хариуцаж буй ажил үүрэгтэй холбоотой мэдээ мэдээллээр удирдлага, хэрэглэгчдийг хангах; Өглөг, авлагын тооцоо нийлэх, хяналт тавих; Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу ажил үүргүүдийг хийж гүйцэтгэх;
Захиалгын хуудасны дагуу айл өрх, аж ахуй нэгж байгууллагуудад суурилуулалт холболтын ажил гүйцэтгэх; Шилэн кабелийн гэмтэл засвар үйлчилгээг зааварчилгааны дагуу хийж гүйцэтгэх;
Бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой бүх төрлийн лавлагаа мэдээллийг хэрэглэгчдэд тогтмол өгч ажиллах; Хэрэглэгчдээс ирүүлсэн санал хүсэлт, гомдлыг хүлээн авч мэдээлэл тайлбар өгөх, шийдвэрлэх; Дуудлагын төвийн стандартын дагуу хэрэглэгчдэд сэтгэл ханамжтай үйлчилгээ хүргэхэд анхаарч ажиллах;
Санхүү бүртгэлийн газрын ажилтнуудын өдөр тутмын ажил үүргийг чиглүүлэх, гүйцэтгэлийг хэмжих, хөгжүүлэх, хяналт тавих; Санхүү бүртгэлтэй холбоотой дүрэм, журам тушаалын хэрэгжилтийг хангаж, бүртгэл хөтлөх, хянах; Нягтлан бодох бүртгэлийг холбогдох, хууль, дүрэм журмын дагуу бүртгэх; Компанийн дотоод үйл ажиллагааны хяналтыг өндөр түвшинд зохион байгуулах чадвартай;
Телевизийн олон сувгийн дамжуулах сүлжээ болон утасгүй холбооны LTE сүлжээнд хяналт тавьж, сүлжээний хэвийн ажиллагааг хангаж ажиллах ба гэмтэл саатлын үед шуурхай арга хэмжээг зохион байгуулах; Ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан бусад ажил үүргийг хийж гүйцэтгэх;
Хэрэглэгчдийн үйлчилгээний төлбөр, хураамжийг тогтоосон үнэ тарифын дагуу хураан авах, программд үнэн зөвөөр оруулах, шинэ хэрэглэгчийн мэдээллийг биллинг программд үнэн зөвөөр бүртгэх; Тухайн хугацаанд зарлагдсан урамшуулал, шинэ гарсан тушаал шийдвэр, дүрэм журам, үйлчилгээтэй холбоотой мэдээ мэдээллийг бүрэн авч, хэрэглэгчдийг мэдээ мэдээллээр хангаж ажиллах; Хэрэглэгчдэд хэрэгцээт мэдээлэл өгөх, өөрийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг сурталчлах, заавар зөвлөгөө, гарын авлагаар хангах, хэнд хандах, ямар үйлчилгээ авах талаар лавлагаа өгч, сэтгэл ханамжтай үйлчилгээг хүргэж ажиллах; Хэрэглэгчтэй эргэх холбоо тогтоох, судалгааны дата сан үүсгэх болон сошиал хуудасны чатбот үйлчилгээгээр дамжуулан хэрэглэгчдийн гомдол, саналыг хүлээн авч, тэдгээрт хэрэгцээтэй мэдээ мэдээллийг хүргэх; Хэрэглэгчдээс ирсэн санал хүсэлт, гомдлыг хүлээн авч шийдвэрлэх, системд бүртгэх, мэдээлэл тайлбар өгөх, өөрийн мэдлээс хэтэрсэн тохиолдолд өөрийн шууд удирдлагад цаг алдалгүй шуурхай танилцуулж, шийдвэрлүүлэх; Шинэ хэрэглэгчийн захиалга болон засварын дуудлагыг бүртгэлийн программд бүртгэн хэрэглэгчийг мэдээллээр хангаж, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх;