-Тавилгын агуулахын үйл ажиллагааг удирдах, төлөвлөх
-Хүргэлт, угсралтын үйлчилгээний чанарыг хэмжих мөн сайжруулах
-Ажилчдын ур чадвар, бүтээмжийг хэмжих, сайжруулах
Компаний үндсэн үйл ажиллагаатай холбоотой эх бэлтгэл, Брэндийн сурталчилгаа, Компаний болон бүтээгдэхүүний каталог, Сошиал медиа эх бэлтгэл, Маркетинг сурталчилгааны ажлын эх бэлтгэл, Бусад ажлын байранд заагдсан чиг үүргийн дагуу
Head of Department is responsible for managing the e-commerce/online business, driving growth and delivering consumer electronics and furniture brands experience to the consumer.
Meeting customers’ expectations by recommending changes to product or services at online section.
Administering and supervising web merchandising team to accomplish the company target.
Developing strategies to make recommendations for best investment tactics for each department.
Providing support for strategy development and sales performances.
Drive e-commerce/online revenue growth, manage expenses, and deliver to financial results.
Lead e-commerce/online team and deliver merchandising and content planning and execution for the various digital channels, including site and email.
Зорилгот хэрэглэгчдэд зориулсан бараа үйлчилгээ, шийдэл боловсруулах
Ажлын гүйцэтгэлд хяналт тавьж ажиллаж байх
Бараа бүтээгдэхүүний борлуулалт, үлдэгдэлд хяналт тавих, захиалга санал болгох
Шинэ бүтээгдэхүүн үйлчилгээний судалгаа хийх шийдэл боловсруулах
Хэрэглэгчдийн хэрэгцээ шаардлагыг судалж төсөл боловсруулах
Хариуцсан чиглэлээр шинээр гарч буй техник технологийг байнга судлах
Төсөл тендерийн судалгаа хийх, бараа үйлчилгээг сонгох суурилуулалтын орчны судалгаа хийх, үнийн саналын жагсаал бэлдэх, зураг диаграмм бэлдэх, шийдлийн санал болгох
Гэрээт ажлын хэрэгжилт гүйцэтгэлд хяналт тавих
Хөдөлмөр хамгаалалын зааварчилгаа авах, суралцах
Шинэ бүтээгдэхүүн технологийн сургалтанд тогтмол хамрагдах сертификат авах
Компанийн бусад нэгжийн ажилтантай нягт уялдаа холбоотой ажиллан холбогдох тушаал, дүрэм, журам, дотоод процессийг мөрдөж ажиллах
Тогтмол өөрийнгөө хөгжүүлж шинэ бүтээгдэхүүн, технологийн талаар мэдлэгээ дээшлүүлж тухайн мэдлэг, мэдээллээ хэрэглэгч болон хамт олонтойгоо хуваалцах
Цагийн менежмент, ажлын бүтээмжийг дээшлүүлэх шинэ арга аргачлалыг тогтмол судлаж өөрийн ажилдаа нэвтрүүлэх
Ажлын тайлангуудаа хугацааны үечлэлээр тогтмол гарган танилцуулдаг байх
Байгууллагын борлуулалтын төлөвлөгөөт зорилтыг хангаж ажиллах
Хэрэглэгч, үйлчлүүлэгчид сэтгэл ханамжид нийцэхүйц үйлчилгээ, орчин нөхцөлийг бүрдүүлж ажиллах
Өөрийн хариуцсан бараа бүтээгдэхүүн, эд зүйлсийн тоо ширхэг, бүрэн бүтэн байдлыг хангаж ажиллах
Борлуулалтын данс тооцоо хийж тулгах
Компанийн ажилтны нийтлэг үүрэг, шаардлагыг хэрэгжүүлэх
- Байгууллагын имидж нэр хүнд, Брэндийн сурталчилгааны видео бичлэг болон график реклам хийнэ.
- Компанийн төлөвлөгөөт ажлын график реклам хийх
- Компанийн дотоодод хэрэгжүүлж буй ажлын видео хийх
- Маркетингийн компанит ажлын видео бичлэг хийх
We are searching for Senior Category manager focuses on Product development to help us further drive our business growth:
Develop and implement product category strategies consistent with company vision
Lead product managers' team and coordinate cross-functional teams
Work with suppliers to negotiate contract terms
Forecast & analyze market trends to identify changes
Work with senior management to create product plans and roadmaps
Attend meetings, trade shows, and conferences to learn about new industry trends and make contacts with suppliers
НББОУС-н дагуу үнэн зөв бүртгэл хөтлөн тайлагнах мэдлэгтэй
Санхүү бүртгэлийн үндсэн тайлангууд, Татварын тайлангууд гаргах чадвартай
Санхүүгийн дунд түвшний үйл ажиллагааг зохион байгуулах
Удирдан зохион байгуулах чадвартай
Байгууллагын борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, зах зээлийн судалгаа хийх, хамтын ажиллагааг өргөжүүлэх
Байгууллагын борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, зах зээлийн судалгаа хийх, хамтын ажиллагааг өргөжүүлэх
Засвар тохижилттой холбоотой ажлыг хийх
Маркетинг сурталчилгааны хэвлэл анонс байршуулах тогтоох
Орон нутагт томилолт авч ажиллах
-Төслүүдийг арван мэдлэгийн хүрээнд төлөвлөж, гүйцэтгэлд хяналт тавьж ажилланаТөслүүдийг арван мэдлэгийн хүрээнд төлөвлөж, гүйцэтгэлд хяналт тавьж ажиллана
-Төслийн судалгаа, үнэлгээ, шинжилгээ хийх
-Бизнес хөгжлийн болон үйл ажиллагаа, процессыг сайжруулах аливаа санал санаачилгуудыг цуглуулах, илрүүлэх, үнэлэх
Product development and Import specialist is responsible for overseeing all aspects of the import including research, negotiating, ordering, distributing, pricing & inventorying.
Responsible for policy and planning for all purchasing and supply chain functions
Leading and executing product development strategies
Forecast price and market trends to identify changes of balance in buyer-supplier power
Attend meetings, trade shows and conferences to learn about new industry trends and make contacts with suppliers
-Компаний маркетингийн үйл ажиллагаанд үнэлэлт, дүгнэлт хийх, ойрын болон хэтийн төлөвлөгөөг боловсруулах, төсөв зохиох, төсөл, шинэчлэлт өөрчлөлтийг хэрэгжүүлэх үйл ажиллагаагаанд багаа удирдан чиглүүлж ажиллах
-Компанийн тогтвортой байдлыг хангах стратегийн төлөвлөгөөнд шаардлагатай судалгаа шинжилгээ хийх, нэгтгэн дүгнэх, тайлагнахад чиг үүргээр хангаж, хяналт тавих
-Бизнесийн эрсдлийг бууруулах үйл явцыг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх, хэрэгжилтэд хяналт тавих
-Төслийн удирдлагыг хэрэгжүүлэн ажиллаж удирдлагын оновчтой шийдвэр гаргалтад туслах судалгаа, төлөвлөлтөөр хангах
-Байгууллагын дүр төрх, брэндинг төлөвлөлт, хэрэгжилтийг хангаж ажиллах
-Маркетингийн идэвхжүүлэлтийн төсөв, зардлыг тооцоолох
-Байгууллагын зах зээл, хэрэглэгчийг судлах, хэрэгцээ шаардлагыг тодорхойлох
-SWOT, PESTLE шинжилгээ хийх, хөрөнгө оруулалтын өгөөжийг /ROI/нэмэгдүүлэхэд шаардлагатай ажлыг санаачлан хэрэгжүүлэх
-Байгууллагын танилцуулга вэб сайт, LinkedIn хуудсыг хөтлөх -Байгууллагын дотоод маркетингийн үйл ажиллагааг хариуцан ажиллах
-Компанийн эрхэм зорилго, үнэт зүйлс, стратегийг ойлгож ажилтнуудад таниулах, сурталчлах -Хүний нөөцийн албанаас хэрэгжүүлэх хөтөлбөр үйл ажиллагааг дэмжих