Маркетинг менежментийн бодлогыг тодорхойлж, төлөвлөгөө боловсруулж хэрэгжүүлэх Брэндийн нэр хүнд, тогтвортой байдлыг бий болгоход өөрийн мэдлэг ур чадвараа дайчлах Зах зээлд тэргүүлэх, зах зээлээ тэлэх бодлого боловсруулж, стратегийг тодорхойлж, түүнийгээ хэрэгжүүлж ажиллах Маркетингийн цогц судалгаа, шинжилгээ анализ хийж, түүн дээрээ үндэслэн оновчтой ажилбаруудыг хийх санал санаачлага гаргах, гардан хэрэгжүүлэх Реклам зар сурталчилгааны компаниуд болон олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслүүдтэй харилцах Уламжлалт болон орчин үеийн маркетингийн сувгуудыг хослуулан ажиллах