Харилцагчтай харилцан ашигтай хамтран ажиллах стратеги боловсруулах, байнгын харилцаа холбоотой ажиллах замаар харилцагчийн бодит өсөлтийг нэмэгдүүлж ажиллах, тогтвортой, найдвартай харилцагчийг бий болгох; Харилцагч руу чиглэсэн маркетингийн стратегийг тодорхойлон хэрэгжүүлэх, компанийн зах зээлд эзлэх байр суурийг нэмэгдүүлэх, борлуулалтын орлогыг өсгөх; Компанийн санал болгож буй бүтээгдэхүүн үйлчилгээний шинж чанар, үр ашиг болон харилцагч хэрэглэгчдийн хэрэгцээ шаардлагын төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжилтэд хяналт тавих; Зорилтот харилцагч, тэдгээрийн зан төлвийг тодорхойлж, хэрэгцээ шаардлагад нийцүүлэн ажиллах; Борлуулалт маркетингийн удирдлагыг хэрэгжүүлэх хүрээнд дотоод үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах, шийдвэр гаргах, үр дүнг хариуцах; Компанийн борлуулалттай холбоотой бодлого стратеги, дүрэм журам, процессыг зохион байгуулах, тухай бүр сайжруулалт хийж ажиллах;
Компанийн үйл ажиллагааны талаарх санхүүгийн мэдээлэл боловсруулах, түүнд санхүүгийн шинжилгээ хийж үйл ажиллагааны болон санхүүгийн нөхцөл байдалд үнэлэлт өгч, санхүүжилт, хөрөнгө оруулалтанд тайлан мэдээ бэлтгэх Төсөв төлөвлөгөөний гүйцэтгэлийг хянах, удирдах Ажлын байрны тодорхойлолтонд заасан бусад чиг үүрэг
Компанийн хэрэгжүүлж буй урт болон богино хугацааны төслийн хүрээнд хийгдэх ажлын стратеги төлөвлөгөө боловсруулах, барилгын явц болон гүйцэтгэлийг хянах, инженер техникийн ажилтнуудыг удирдан зохион байгуулж, төслийн ажлын хэрэгжилтэнд хяналт тавьж ажиллах ба ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад ажил үүргүүдийг гүйцэтгэнэ.