Компанийн борлуулалтын төлөвлөгөөг биелүүлж, байгууллагыг төлөөлөн харилцагч байгууллагуудад борлуулалт хийх, захиалга авах, шинэ харилцагч нээх, харилцагчийн үйлчилгээ үзүүлж, хэрэгцээг хангаж, сэтгэл ханамжийг дээшлүүлж ажиллах
МТ буюу сүлжээ сувгийн борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, хэрэглэгчид чиглэсэн урамшуулалт хөтөлбөр гаргах Батлагдсан хуваарийн дагуу тогтмол "Promo" хөтөлбөр гаргаж батлуулан хэрэгжүүлэх Компанийн нийт борлуулж буй бараа бүтээгдэхүүний нөөц, борлуулалт, бодлого зэргийг үндэслэж, SKU бүртэй танилцаж урамшуулалд оновчтой оруулах Хариуцсан алба нэгтжтэй хамтарч төлөвлөгөө гарган зохих удирдлагуудаар батлуулах Борлуулалтыг дэмжих шинэ санал санаачлага тогтмол гаргах
Компанийн борлуулалтын төлөвлөгөөг биелүүлж, байгууллагыг төлөөлөн харилцагч байгууллагуудад борлуулалт хийх, захиалга авах, шинэ харилцагч нээх, харилцагчийн үйлчилгээ үзүүлж, хэрэгцээг хангаж, сэтгэл ханамжийг дээшлүүлж ажиллах
Компанийн албан ёсны эрхтэйгээр борлуулдаг брэнд бүтээгдэхүүний болон шинэ бараа бүтээгдэхүүний зах зээлийг нарийвчлан судлах замаар компанийн өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэх, зах зээлд эзлэх хувь хэмжээ, нэр хүнд, өрсөлдөх чадвар, борлуулалтын үзүүлэлтүүдийг тогтмол судлан шинжилгээ хийх; BTL/ ATL эцсийн хэрэглэгчийн урамүуулал төлөвлөх Хариуцсан категорийн маркетингийн үйл ажиллагааны үр ашиг, өгөөжийн тооцооллыг гаргаж, төлөвлөх, хэрэгжилтийг хангаж ажиллах, үр ашгийг байнга сайжруулж ажиллах.
Компанийн албан ёсны эрхтэйгээр борлуулдаг брэнд бүтээгдэхүүний болон шинэ бараа бүтээгдэхүүний зах зээлийг нарийвчлан судлах замаар компанийн өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэх, зах зээлд эзлэх хувь хэмжээ, нэр хүнд, өрсөлдөх чадвар, борлуулалтын үзүүлэлтүүдийг тогтмол судлан шинжилгээ хийх; Хариуцсан категорийн маркетингийн нэгдсэн бизнес төлөвлөгөөг боловсруулах, хэрэгжилтийг хангаж ажиллах; Маркетингийн хөрөнгө оруулалтын үр ашгийг төлөвлөгөөт түвшинд хүргэж, зах зээлд буюу хэрэглэгчдийн худалдан авалт хийх шийдвэрт бодит нөлөө үзүүлж чадахуйц зар хүрээ сурталчилгаа, олон нийттэй харилцах үйл ажиллагааг төлөвлөх, зохион байгуулах, гүйцэтгэлийн ажлуудад чанарын хяналт тавих; Хариуцсан категорийн маркетингийн үйл ажиллагааны үр ашиг, өгөөжийн тооцооллыг гаргаж, төлөвлөх, хэрэгжилтийг хангаж ажиллах, үр ашгийг байнга сайжруулж ажиллах.
Компанийн нягтлан бодох бүртгэлийг бүртгэлийн стандарт болон холбогдох хууль тогтоомж, дүрэм, журмын хүрээнд үнэн зөв хөтлөн явуулж холбогдох тайлан, балансыг хугацаанд нь гаргах, өдөр тутмын үйл ажиллагаанд хяналт тавих, зохицуулалт хийх, санхүүгийн программ дээр зохицуулалт хийх ажил үүргүүдийг гүйцэтгэнэ.
Компанийн импортлон оруулж ирж худалдаалж байгаа бараа бүтээгдэхүүнийг маршрутын дагуу талбарт ажиллах бөгөөд Харилцагчийн лангуу, тавиур дээр өрөлтийн стандарт болон мерчиндайзингийн шаардлагын дагуу өрөх, байрлуулах Компанийн нүүр царай, төлөөлөх үүргийг мөн гүйцэтгэх
Борлуулалтын сувгийн үйл ажиллагааны хяналтыг сайжруулж оновчтой маркетинг идэвхжүүлэлт болон хэрэглээний үйлчилгээг үзүүлж ажиллах, зах зээлийн хамрах хүрээг өргөжүүлэхийн тулд нягт хамтын ажиллагаатай шилдэг борлуулалтын багийг бүрдүүлэн, борлуулалтыг нэмэгдүүлэн ажиллах Хамтран ажиллах гэрээ, гэрээний санал, хэрэгжилт, гэрээний сунгалтын үйл ажиллагааг хариуцан ажиллах Дэлгүүрүүдийн касс, борлуулалтын тайланд анализ шинжилгээ хийж, дэлгүүрийн онцлог, барааны сонголтын тооцооллыг хийж, барааны менежмент хийх Талбарын хяналт хийх, үнэлгээ хийх, асуудлыг шийдвэрлэх, санал гаргах Харилцагчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлж хамтран ажиллах Борлуулалтын сувгийн багийг шууд удирдлагаар хангаж, чиглүүлж ажиллах