ОХУ-ын Газпром компанийн охин компани болох “Газпромнефть-СМ” ХХК-ийн бүтээгдэхүүнийг Монголын зах зээлд борлуулах. -Компанийн борлуулалт, маркетингийн стратеги, зорилго, зорилтыг тодорхойлох, хэрэгжүүлэх -Борлуулалтын багийг удирлага зохион байгуулалтаар хангах -Компаний ашгийн түвшинг нэмэгдүүлэх, борлуулалтыг өсгөх
Холбогдох хууль тогтоомж, салбарын стандарт, бодлого, журамд нийцэж байгаа эсэхийг шалгаж, дутагдлыг илрүүлэх, залилангийн улаан туг болон зөрчил, шаардлага хангаагүй нөхцөл байдлыг илрүүлэх замаар шалгах Дотоод аудитын зөвлөмж, тайланг тодорхой, товч, үнэн зөв, цаг тухайд нь бэлтгэж, танилцуулах Группт мөрдөгдөж байгаа дүрэм, бодлого, журмуудыг даган мөрдөж буй ба хэрэгжилтэд хөндлөнгийн хараат бус, бодит хяналт тавих