-Байгууллагын албан бичиг, тушаал шийдвэр төлөвлөх, ирсэн явсан бичгийг бүртгэж шийдвэрлүүлэх, зохих журмын дагуу хадгалах
-Компанийн үндсэн үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх, борлуулалтын төлөвлөгөөнд хүрэхэд бусад хэлтсүүдэд дэмжлэг үзүүлж ажиллах
-Дотоод зохион байгуулалтыг сайжруулах, хангамж, зочдод үйлчлэх ажлыг хариуцах
-Хүний нөөцийн зарим чиг үүргийг хариуцах, энэ талаар зохих мэдлэг, туршлагатай байх
-Техник, тоног төхөөрөмжийн худалдаа, түрээсийн чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг компаниудад ажиллаж байсан туршлагатай