Зочид үйлчлүүлэгчдийг эрүүл, аюулгүй , тав тухтай сэтгэл ханамжтай үйлчлүүлэх нөхцөлийг бүрдүүлэх зорилгоор өдөр тутмын үйл ажиллагааг хянах, үйлчилгээнд гарсан зөрчил, доголдлыг шуурхай арилгах арга хэмжээ авах,
Ажилтнуудын цагийг программаас гаргах; Салбаруудын ээлжийн хуваарийг тогтмол гарган батлуулах; Ажилтнуудын сургалт, хөгжүүлэлтийг үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах; Хөдөлмөрийн гэрээ, тушаал боловсруулах
Ажлын байрны зорилго/ үүрэг: Компанийн хэмжээний маркетингийн стратеги бодлого, гадаад болон дотоод харилцааны төлөвлөгөө боловсруулах, тэдгээртэй холбоотой үйл ажиллагаа хариуцах Бизнесийн гадаад болон дотоод орчны шинжилгээ хийх Брэндинг, бүтээгдэхүүн сурталчилах маркетингийн үйл ажиллагааг төлөвлөх, амжилттай хэрэгжүүлэх; Сурталчилгааны постер, баннер боловсруулах, онлайн сурталчилгаа, идэвхжүүлэлтийг зохион байгуулах, хяналт тавих; Хэрэглэгч, олон нийтэд хандсан компанийн мэдээллийн эх үүсвэрүүдийг хөгжүүлэх, хариуцан ажиллах /social network, бусад/; Компанийн нэрийн өмнөөс байгууллагатай хамтран ажиллах, брэндээ оновчтой байдлаар сурталчлах, тайлан гаргах; Веб сайтын мэдээ мэдээллийг шинэчлэх; Өдөр тутмын үйл ажиллагаа / санал илгээх, харилцах, сурталчилгаа байршуулах, хяналт тавих
Зочид үйлчлүүлэгчдийг эрүүл, аюулгүй , тав тухтай сэтгэл ханамжтай үйлчлүүлэх нөхцөлийг бүрдүүлэх зорилгоор өдөр тутмын үйл ажиллагааг хянах, үйлчилгээнд гарсан зөрчил, доголдлыг шуурхай арилгах арга хэмжээ авах,
Хяналтын тооллого хийх Тооллого хийсэн тухай бүр нь тооцоог бодож үр дүнг гарган удирдлагад танилцуулах Салбарын өдөр тутмын тооцоог бодож тайлан гаргах
Компанийн үйл ажиллагааны талаарх санхүүгийн мэдээлэл боловсруулах, санхүүгийн шинжилгээ хийж үйл ажиллагааны болон санхүүгийн нөхцөл байдалд үнэлэлт өгч, санхүүжилт хөрөнгө оруулалтанд хяналт тавих Төсөв төлөвлөгөөний гүйцэтгэлийг хянах Хамаарал бүхий компаниудын санхүүгийн алба, хэлтэсийг мэргэжилийн чиг үүргээр зөвлөх, дэмжлэг үзүүлэх
Үйлчилгээний стандартын дагуу үйлчилгээний ажилтнуудад зааварчилгаа өгөх, хяналт тавих, мөрдүүлэх; Бармен, зөөгч тус бүрийн үйлчилгээний цикл, процест хяналт тавьж, үйлчлүүлэгч гомдол санал гаргахгүй сэтгэл хангалуун гарах бүх нөхцлийг бүрдүүлэх; Зочдыг халамжлан харилцах үйлчилгээг зохион байгуулах, хяналт тавих; Бусад АБТ-ын дагуу ажиллах;