Хэрэглэгчээс ирсэн санал гомдлыг байгууллагын хэмжээнд нэгтгэж шийдвэрлэлтэнд тогтмол хяналт тавих, мэдээлэл судалгааг нэгтгэн дүн шинжилгээ хийж хэрэглэгчийн үйлчилгээг үр дүнтэйгээр сайжруулах талаар санал санаачилга гаргах, хэрэгжүүлэх Хэрэглэгчийн үйлчилгээний лавлах төвийг мэргэжлийн удирдлага зохион байгуулалтаар хангах, үйл ажиллагааг сайжруулах, дотоод болон улс хоорондын шуудангийн лавлагааг дүрэм, журамд заасны дагуу хугацаанд нь үнэн зөв бүрэн гүйцэд гүйцэтгэж байгаа эсэхэд хяналт тавих