Цахимаар нөхөн төлбөрийн бүх төрлийн харилцааг хууль, дүрэм журмын дагуу даатгалын гэрээний хүрээнд задлан шинжилж, шийдвэрлэх саналыг боловсруулах, хянаж ажиллах бөгөөд нөхөн төлбөрийг хүлээн авах хүртэлх ажлыг процессын дагуу тасралтгүй сайжруулж гүйцэтгэхэд оршино.
Даатгуулагчийн болон хохирогчийн эд хөрөнгөд учирсан хохирлын хэмжээ, шалтгаан, нөхцөл зэргийг хамгийн боломжит хэлбэрээр баталгаажуулан баримтжуулж даатгалын тохиолдлыг нотлоход анхан шатны дүгнэлт гаргах
Шинэ хэрэглэгчид одоогийн болон ирээдүйн даатгалын бүтээгдэхүүнүүдийг танилцуулах Хэрэглэгчдийн шаардлага, хэрэгцээг ойлгож, тэдэнд тохирсон шийдлүүдийг санал болгох Хэрэглэгчидтэй анхдагчаар харилцах, харилцааг хөгжүүлэх, борлуулалтын процессийг хянах Борлуулалтын зорилтоо биелүүлэх, тайлан гаргах Хэрэглэгчдийн санал хүсэлтийг хүлээн авч, асуудлыг шийдвэрлэх Борлуулалтын стратеги болон тактикийн талаар санал өгөх Борлуулалтын багийн гишүүдтэй хамтран ажиллах Зах зээл дэх өрсөлдөгчдийн үйл ажиллагааг судлах
Компанийн авлагыг барагдуулах ажлыг зохион байгуулан ажиллаж мэдээ тайлан бэлтгэх, холбогдох шүүх хуралдаанд төлөөлөн оролцох.
Олон нийт, ард иргэд, байгууллагуудад учирч болзошгүй санхүүгийн эрсдлээс сэргийлэхэд нь дэмжлэг үзүүлэх зорилгоор даатгалын үйлчилгээг таниулах, даатгалын боловсролыг нэмэгдүүлэхэд чиглэсэн цахим болон хэвлэлийн эх бэлтгэх, маркетинг, нийгмийн хариуцлагын контент боловсруулах, түгээх.
Харилцагчид хүндрэлгүйгээр хурдан шуурхай асуудлыг шийдвэрлэхэд мэдээллийн үнэн зөв байдлыг тогтоож даатгалын үйлчилгээний талаарх бүхий л мэдээлэл лавлагаа, ослын дуудлага, нөхөн төлбөрт хариу тайлбар өгөх.
Нөхөн төлбөрийн бүх төрлийн харилцааг хууль, дүрэм журмын дагуу даатгалын гэрээний хүрээнд задлан шинжилж, шийдвэрлэх саналыг боловсруулах, хянаж ажиллах бөгөөд нөхөн төлбөрийг хүлээн авах хүртэлх ажлыг процессын дагуу тасралтгүй сайжруулж гүйцэтгэхэд оршино.
Гүйцэтгэх захирлын өдөр тутмын үйл ажиллагааг дэмжих Гүйцэтгэх захирлын хурал, уулзалт, арга хэмжээг зохион байгуулах Бичиг баримт, тайлан, материалуудыг бэлтгэх Компанийн дотоод процессуудыг хянах, сайжруулахад дэмжлэг үзүүлэх Зохион байгуулалтын асуудлуудыг шийдвэрлэхэд туслах Хэрэглэгчид болон харилцагчидтай холбоо барих, мэдээлэл өгөх Бусад ажилтнуудтай хамтран ажиллах, мэдээлэл солилцох Гүйцэтгэх захирлын шаардлагын дагуу бусад үүргийг гүйцэтгэх