Хариуцсан сувгийн сар бүрийн төлөвлөгөөг хуваарилах, үнэлэх Салбар нэгж бүрийн онцлогт тохирсон нэр төрлийг оновчлох, хэрэглэгчийн урсгал нэмэгдүүлэх, нэг удаагийн дундаж худалдан авалтын хэмжээг нэмэгдүүлэх Шууд харьяалах, албан тушаалтнуудын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд хяналт тавьж, удирдан зохион байгуулах Салбар нэгжийн үйл ажиллагааны тасралтгүй байдлыг хангах Хариуцсан ажилчдын ажлын гүйцэтгэлийг үнэлэх, цалингийн мэдээлэл гарган урамшуулал тооцоолох, мэдээллэх
Борлуулалт маркетингийн албаны бодлого, төлөвлөгөө боловсруулж, хэрэгжилтэнд хяналт тавьж ажиллах Борлуулалт маркетингийн албаны ажилчдыг удирдан зохион байгуулж, удирдлагаар ханган ажиллах Зах зээлийн судалгаа шинжилгээ хийж, дүгнэлт анализ хийх Борлуулалтыг нэмэгдүүлэх бодлого төлөвлөлт хийх, хэрэгжилтийг ханган ажиллах Борлуулалт, маркетингтай холбоотой гэрээ хэлэлцээр хийх