Байгууллагын маркетингийн үйл ажиллагаа, бодлого төлөвлөлтийг хамтран боловсруулах, зохион байгуулж, хэрэгжүүлэх Компанийн гадаад болон дотоод зах зээлд эзлэх байр, хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх, брэндийн үнэ цэнийг хадгалах нэмэгдүүлэх, шинэ зах зээл татах Компанийн борлуулж буй бараа бүтээгдэхүүний талаарх мэдлэг, мэдээллийг хэрэглэгч, харилцагчдад хүртээмжтэй хүргэх, зах зээлд таниулах Борлуулалт, маркетинг идэвхжүүлэлтийн үйл ажиллагааг оновчтой зохион байгуулах, төсөв зардлын үр ашигтай байдлыг хангах хэрэгжүүлэх,
Борлуулалтын оновчтой стратеги, төлөвлөгөөг боловсруулах, биелэлтийг хангах, ашиг орлогыг нэмэгдүүлэх Харилцагч, үйлчлүүлэгчдэд компанийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг мэргэжлийн түвшинд танилцуулах, мэдээлэл өгөх, зах зээлд таниулах Худалдан авалт, захиалгатай холбоотой үйл ажиллагааг зохион байгуулах, гэрээ хэлэлцээр хийх, автомашиныг хэрэглэгчид хүлээлгэн өгөх Харилцагч, үйлчлүүлэгчдийг халамжлах, сэтгэл ханамжийн түвшинг нэмэгдүүлэх Худалдааны албаны дотоод үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах, тасралтгүй сайжруулах Бусад ажлын чиг үүргийн хүрээнд