Одоогийн бизнесээ сайжруулах, шинэ бизнесийн санал санаачлага гаргаж удирдлагад санал тавих Дэмжигдсэн саналыг ажил хэрэг болгох, Бизнес, бүтээгдэхүүн үйлчилгээний урьдчилсан концепц боловсруулах Төслийн борлуулалт маркетинг ажлуудыг удирдан зохион байгуулж түүний хэрэгжилтийг хангахад чиглэн ажиллах Бүтээгдэхүүнийг зах зээлд турших, нэвтрүүлэх, нэвтрүүлсэний дараах хяналт мониторинг хийх Тайлан мэдээг бэлтгэн тайлагнах
Худалдаа үйлчилгээний төвийн хүний нөөцийн менежерээр дараах чиг үүргийг хэрэгжүүлэн ажиллана 1. Хөдөлмөрийн эрх зүйн харилцааг мэргэжлийн түвшинд хэрэгжүүлэх 2. Компанийн хүний нөөцийн үйл ажиллагаатай холбоотой тушаал шийдвэрүүдэд хяналт тавих, холбогдох, хууль дүрмийн хүрээнд мэргэжлийн заавар чиглүүлэг өгөх 3. Компанийн хэмжээнд сул орон тооны дүүргэлтийг түргэн хугацаанд чанартай хийж гүйцэтгэх 4. Хүний нөөцийн үйл ажиллагаатай холбоотой дүрэм журам боловсруулах, өөрчлөлт оруулах шинэчлэх, ажилтнуудад ойлгомжтой хэлбэрээр хүргэх 5. Сургалтын хөтөлбөр боловсруулж, хэрэгжүүлэх 6. Багийн ажилтнуудад шаардлагатай заавар чиглүүлэг өгөх, сургаж хөгжүүлэх 7. Бусад ажлын байрны тодорхойлолтод тусгагдсан ажлууд
НББ-ын тухай хууль, олон улсын стандарт, татварын хууль тогтоомжийн дагуу санхүүгийн бүртгэл тооцоо хөтлөн явуулах. Компанийн өөрийн худалдаа үйлчилгээний төвийн түрээсийн бүртгэл, өглөг, авлагын тооцоог хариуцах. Удирдлага болон санхүүгийн байгууллагуудыг шаардлагатай санхүүгийн тайлан, мэдээллээр хангах Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад чиг үүргүүдийг гүйцэтгэх
НББ-ын тухай хууль, олон улсын стандарт, татварын хууль тогтоомжийн дагуу санхүүгийн бүртгэл тооцоо хөтлөн явуулах. Компанийн өөрийн худалдаа үйлчилгээний төвийн түрээсийн бүртгэл, өглөг, авлагын тооцоог хариуцах. Удирдлага болон санхүүгийн байгууллагуудыг шаардлагатай санхүүгийн тайлан, мэдээллээр хангах Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад чиг үүргүүдийг гүйцэтгэх
Go.to market худалдаа үйлчилгээний төвийн маркетинг, идэвхжүүлэлтийг багаар хариуцан ажиллах Маркетингийн албаны төлөвлөгөө, хэрэгжилтийг хариуцан ажиллах Идэвхжүүлэлтийн шинэ, орчин үеийн, үр нөлөөтэй арга хэлбэрүүдийг сонгон хэрэгжүүлэх Маркетинг идэвхжүүлэлтийн ажлыг тухай бүр зохион байгуулах Маркетингтай холбогдолтой гэрээ хэлэлцээр хийх, санал дэвшүүлэх Маркетингийн үр ашигтай арга хэрэгсэл санал болгох Зах зээлийн чиг хандлагыг судлах Шинэ бүтээгдэхүүн зах зээлд нэвтрүүлэх, борлуулалт нэмэгдүүлэх бодлого төлөвлөлт хийх, хэрэгжилтийг хангах