Нөхөн төлбөр шийдвэрлэлт Нөхөн төлбөрийн зардлын менежмент Чанарын менежментийн тогтолцооны үр нөлөөтэй байдлыг хангах Нэгдсэн тайлан мэдээ гаргах Харилцагчдад нөхөн төлбөрийн мэдээлэл хүргэх
Компанийн санхүүгийн үйл ажиллагааны орлого, зардлын бүртгэлийг хөтлөх Даатгалын үйл ажиллагааны орлого, зардлын бүртгэлийг хөтлөх Нягтлан бодох бүртгэлийн хяналт, баримтжуулалтыг хийх, архивлалтыг гүйцэтгэх Харилцагч байгууллагуудтай өглөг авлагын тооцоо нийлэх Дансны үлдэгдлийн хяналтыг хийх Аудит, хяналт шалгалттай холбоотой үйл ажиллагаанд хамтарч ажиллах, шаардлагатай тайлан мэдээг гаргаж өгөх
Борлуулалтын Бенчмаркийг өдөр тутам хангуулах Борлуулагчийн Бенчмаркийн дагуух хяналтын тайланг 7 хоног тутам гаргах, тайлагнах Харилцагчтай холбоотой бүхий л баримт бичгийн стандартыг хангуулах, хяналт тавих Борлуулагч нарын сургалт хөгжлийн материал бэлдэх, хөгжүүлэх болон даатгал, бүтээгдэхүүн, НТ-н бүрэн мэдлэгтэй байгаа эсэхэд хяналт тавих Бусад
Борлуулалтын бодлого, стратеги төлөвлөгөөний дагуу зорилтот харилцагчийн тоо, даатгалын хураамжийг нэмэгдүүлэх Харилцагчдад мэргэжлийн өндөр түвшинд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлан таниулах, хүргэх Харилцагчийн болон борлуулалтын үе шат бүрд нарийвчилсан мэдээллийг бааз хөтлөн явах
Борлуулалтын бодлого, төлөвлөгөөний дагуу зорилтот харилцагчийн тоо, хураамжийг нэмэгдүүлэх Харилцагчдад мэргэжлийн өндөр түвшинд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлан таниулах, хүргэх Харилцагчийн болон борлуулалтын үе шат бүрт нарийвчилсан мэдээллийг бааз хөтлөн явах Дотоод үйл ажиллагааг сайжруулах, бусад газар, хэлтэстэй хамтарч ажиллах