Компанийн даатгуулагч нарт учирсан хохирлын материалыг хүлээн авч хянан, шийдвэрийн төсөл боловсруулж удирдлагад танилцуулж шийдвэр гаргуулах; Үндсэн үүргийн хүрээнд компанийн нийт даатгуулагчид учирсан хохирлыг цаг тухайд нь үнэн зөв тооцож олгох; Төв болон орон нутгийн салбаруудаас даатгуулагчид нөхөн төлбөр олголтын байдлыг зохион байгуулах ажилд оролцох; Нөхөн төлбөр тооцож олгох асуудлыг боловсронгуй болгох чиглэлээр санал санаачлагууд гаргаж удирдах албан тушаалтанд мэдэгдэх. Гаргасан санал санаачлагаа хэрэгжүүлэх.
Call center харилцагч, үйлчлүүлэгчийг мэдээллээр хангах Оффисын өдөр тутмын жигд үйл ажиллагааг бүрдүүлж ажиллах Бүтээгдэхүүний талаар харилцагч нарт мэдээлэл өгөх
Аливаа байгууллага, бизнесийн салбарын онцлогод тулгуурласан даатгалын үйлчилгээг санал болгох, гэрээ хэлцэл байгуулах, харилцагчийг халамжлах, хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх; Шинэ байгууллага болон салбарын судалгааг хийж, даатгалын болон бусад хамтын ажиллагааны шинэ боломжуудыг нээх;
Андеррайтерийн хэлтсээс даатгагчийн худалдан авагчдын (өртэй) зээлийн хязгаарыг шинээр тогтоох, одоо байгаа эсэхийг шалгах хүсэлтийг боловсруулах ажлыг хийх; Байгууллага болон салбарын судалгааг хийж, даатгалын болон бусад хамтын ажиллагааны шинэ боломжуудыг нээх; Харилцагч компаниуд дээр дүн шинжилгээ хийх, шийдвэр гаргах; Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаар танилцуулга хийж, суртчилах, борлуулалт хийх;