Оффист ирсэн харилцагч, зочдыг угтан авах, үйлчлэх, гаднаас харилцагч ирсэн тухай холбогдох ажилтнуудад мэдэгдэх, утсанд хариу өгөх, албан бичиг хүлээж авах, бүртгэх дамжуулах, гадагшаа явуулах бичгийг стандартын дагуу хэвлэмэл хуудсанд буулгах, оффисын эмх цэгцийг хангуулах, ажилтнуудын цаг ашиглалтад хяналт тавих
Санхүү, бүртгэлийн газрын ажилтнуудын өдөр тутмын ажилд хяналт тавьж ажиллах Байгууллагын санхүүгийн стратегийг боловсруулж, хэрэгжүүлэх Урт болон богино хугацааны санхүүгийн төлөвлөгөө, төсөв боловсруулах Нягтлан бодох бүртгэлтэй холбоотой дүрэм журам боловсруулах, хэрэгжилтийг хангах Дотоод хяналт, татварын нийцлийг удирдах, Санхүүгийн зорилтыг тодорхойлох, хөрөнгө босгох стратегийн үйл явцад оролцох Хөрөнгө оруулагчидтай харилцах, санхүүгийн стратеги боловсруулах Өр төлбөрийг удирдах, орлогыг сайжруулах ажил зохион байгуулах Худалдан авах ажиллагааны техник эдийн засгийн үндэслэл, зардлыг хянах Мөнгөн гүйлгээнд хяналт тавих, үнэлгээ хийх
Гэрээний үүргийн хүрээнд харилцагчтай үүсэх асуудлыг ерөнхийд нь хариуцах Албан бичиг төлөвлөх, мэйл бичих, утсаар ярих, биечлэн уулзах зэргээр харилцагчтай үүсэх харилцааг удирдах, зохион байгуулах Хурал уулзалт төлөвлөх, зохион байгуулах Хурлын тэмдэглэл хөтлөх, тайлан боловсруулах