• To troubleshoot technical problems occurs in a customer network.
• To do a health check and preventive maintenance for Wireless and OSS equipment in a customer network.
• To build and update the database of equipment and configuration in the related network.
• To analyze and optimize customer networks.
• To be responsible for customer satisfaction in maintenance.
• To develop the technical ability and capability of the customer.
• Support Professional Service Project, delivery smoothly.
• Provide subcontractor guidance or training.
• Supporting project wireless delivery and new site integration.
1. Бренд бүтээгдэхүүнийг хэрэглэгчдэд сурталчлах, тайлбарлах
2. Хэрэглэгчид үнэн зөв мэдээллийг өгч ,борлуулалт хийх
3. Үйлчилгээний стандартын дагуу үйлчлэх
4. Хэрэглэгчид заавар зөвлөгөө өгөх
1. Бренд бүтээгдэхүүнийг хэрэглэгчдэд сурталчлах, тайлбарлах
2. Хэрэглэгчид үнэн зөв мэдээллийг өгч ,борлуулалт хийх
3. Үйлчилгээний стандартын дагуу үйлчлэх
4. Хэрэглэгчид заавар зөвлөгөө өгөх
1. Бренд бүтээгдэхүүнийг хэрэглэгчдэд сурталчлах, тайлбарлах
2. Хэрэглэгчид үнэн зөв мэдээллийг өгч ,борлуулалт хийх
3. Үйлчилгээний стандартын дагуу үйлчлэх
4. Хэрэглэгчид заавар зөвлөгөө өгөх