Газар тариалангийн салбарын кемпийн аж ахуйн үйл ажиллагааг хариуцан ажиллах Газар тариалангийн салбарын кемпийн ажилчдын байрны амьдрах орчин, гаднах тохижилт, цэвэрлэгээ, ариун цэврийг хангах. Кемпийн хоол хүнс, шаардлагатай бараа материалын хангалтад хяналт тавих Тог цахилгаан, амрах байр болон ажлын байрны халаалт, ажилчдын нийтийн хоол хүнсний чанар, гал тогоо болон ариуйн цэврийн өрөө, амьдрах ажиллах өрөөнүүдийн цэвэрлэгээ, ариун цэврийн байдал зэрэгт хяналт шаардлага тавьж зохион байгуулах ХАБЭА-н ажилтан болон салбар хариуцсан эмчтэй хамтарч нийт ажилчдын эрүүл мэнд аюулгүй орчинд анхаарал тавьж ажиллах
Салбарт хамааралтай бараа материал, үндсэн хөрөнгийг хариуцан, тэдгээртэй холбоотой захиалга хүлээн авах, орлого зарлагыг бүртгэх, хариуцсан бараа материал, эд хөрөнгийн бүрэн бүтэн байдлыг хангаж ажиллах, тухайн салбар компанийн татвар, НДШ, санхүүгийн тайланг бэлтгэх... бусад АБТ-ын дагуу ажлууд хийж гүйцэтгэх
- Хариуцсан 11 компаний шатахууны гүйлгээ хийх тайлан гаргах, салбар хоорондын тооцоо нийлэх -АБТ-ын дагуу ажлууд хийж гүйцэтгэх
1. Салбар нэгжийн тоног төхөөрөмж түүний хэвийн найдвартай ажиллагааг хангах2. Оффис Агуулахын ажилчдад Айтигийн тусламж үйлчилгээг үзүүлэх3. Компьютер техник хангамж, програм хангамж, дотоод сүлжээний хэвийн ажиллагааг хангах.
Нягтлан бодох бүртгэлийн үйл ажиллагааг ОУ-ын стандарт, Монгол улсын хууль, Компанийн бодлого журам зааварт нийцүүлэн хэрэгжүүлэхүйцээр зохион байгуулах, Холбогдох хууль, дүрэм, журмын дагуу бүх төрлийн татварын тайланг бэлтгэх тэдгээрийн тооцоолол болон үлдэгдэлд хяналт тавих, Санхүүгийн тайлан, татварын тайлан бэлтгэх, Компанийн бүртгэлийн үйл ажиллагаанд гарсан алдааг тухай бүр илрүүлэх, хяналтын оновчтой системийг зохион байгуулах мөрдүүлэх, Нягтлан бодох бүртгэлийн үйл ажиллагаатай холбоотой асуудлаар ахлах нягтлан бодогч, тооцооны нягтлан бодогч нарт цаг тухай бүрт нь заавар, зөвлөмж өгөх, Дансны гүйлгээний бүртгэл болон үлдэгдэлд хяналт тавьж баталгаажуулах, Удирдлагыг санхүүгийн тоон мэдээ тайлангаар хангах,
Тариалалтын явцад хяналт тавин үрийн норм, бордооны норм, тариалалтын хугацааг тохируулан технологийн дагуу ажиллах Талбайд хийгдэж байгаа ажлуудад хяналт тавих, бүртгэл хөтлөх Мэргэжлийн хяналт болон холбогдох байгууллага, лабораториудад дээж өгөх, хамтарч ажиллах Талбайд ажиллаж байгаа ажилтнуудыг өдөр тутамдаа мэргэжлийн арга зүйн зөвлөмжөөр хангах Компанийн хэмжээнд тариалах үрийн сонголт, үрийн хэрэгцээг тодорхойлж, захиалгыг нэгтгэж батлуулах Үр тарианы хадгалалт, үрийн цэвэрлэгээнд хяналт тавьж ажиллах АБТ-д заасан бусад чиг үүрэг
- ERP болон бусад sub системүүдэд зориулсан ios, android аппликешн хөгжүүлэх - Odoo ERP-модуль хөгжүүлэлт, нэвтрүүлэлт тохиргоо - АБТ-д заасан бусад чиг үүргийн ажлуудыг хийж гүйцэтгэх
- Агрономич болон удирдах ажилтны өгсөн удирдамжийн дагуу талбайд ажиллах - Газар тариалангийн техник барьж үрэлгээ, хөрс боловсруулалт, хураалтанд явах - Өөрийн хүлээн авсан техник, агергатын аюулгүй ажиллагаанд тогтмол анхаарч ажиллах - Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу бусад ажил үүрэг гүйцэтгэх
Хими, агрохимийн чиглэлээр баклавр буюу түүнээс дээш зэрэгтэй. Лабораторид 5-иас дээш жил ажилласан туршлагатай. Хөдөө Аж Ахуйн салбарт судалгаа шинжилгээ хийж байсан эсвэл цаашид энэ чиглэлээр ажиллах хүсэлтэй. Нойтон химийн болон багажит шинжилгээ хийдэг туршлагатай. Өндөр мэдрэг багажин дээр ажиллаж байсан туршлагатай. Шинжилгээний аргазүй боловсруулах, судалгааны ажил удирдах чадвартай. Лабораторийн менежментийн тогтолцоо MNS ISO/IEC 17025: 2018 стандартын туршлага, мэдлэгтэй. Англи хэлний ахисан түвшиний мэдлэгтэй. Бусдад зааж чиглүүлэх, удирдан зохион байгуулах чадвартай. Багаар ажиллах чадвартай. Хөдөө орон нутагт дээж авах ажлаар ажиллах боломжтой.
Химич, агрономич чиглэлээр баклавр буюу түүнээс дээш зэрэгтэй Хөдөө Аж Ахуйн салбарт судалгаа шинжилгээ хийж байсан эсвэл цаашид энэ чиглэлээр ажиллах хүсэлтэй. Англи хэлний дундаж түвшний мэдлэгтэй. Бие даан суралцах чадвартай.
- Гэрээ, хэлцэл боловсруулах, хянах, аливаа асуудалд эрхзүйн дүгнэлт хийх - Компанийн алба хэлтэст хууль, эрхзүйн зөвлөгөө, туслалцаа үзүүлэх - Төв компани болон салбар компаниудын өр, авлагыг барагдуулах - Ажилтнуудын өр, авлага барагдуулах - Компаний хэмжээн дэх бүх төрлийн гэрээг бүртгэлжүүлэх, хянах
1. Салбар нэгжийн тоног төхөөрөмж түүний хэвийн найдвартай ажиллагааг хангах2. Оффис Агуулахын ажилчдад Айтигийн тусламж үйлчилгээг үзүүлэх3. Компьютер техник хангамж, програм хангамж, дотоод сүлжээний хэвийн ажиллагааг хангах.
- Газар тариалангийн усалгааны системийг хариуцан ажиллана. - АБТ-ын дагуу ажиллах
Үр цэвэрлэх үйлдвэрлэлийн тоног төхөөрөмжийн хэвийн ажиллагааг хангах Үр тариа цэвэрлэх үйлдвэрийн автомат системийн үйл ажиллагааг тохируулж, хянаж, үр тариа хадгалах төхөөрөмжийн үр ачиж буулгах тоног төхөөрөмжийг ажиллуулах, засвар үйлчилгээ хийж хадгалах Бусад АБТ-д заасан ажил үүргүүдийг хийж гүйцэтгэнэ
Мах, сүүний чиглэлийн өндөр ашиг шимтэй донор мал үржүүлэн өндөр чанартай экологийн, цэвэр мах махан бүтээгдэхүүн, сүү, сүүн бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэх үйл ажиллагааг оновчтой үргэлжлүүлэх, тасралтгүй удирдан зохион байгуулaх ажилд оролцох удирдах
Борлуулалтын өмнөх болон дараах үйлчилгээг үзүүлэх, бүтээгдэхүүн борлуулж, харилцагчийн хэрэгцээг хангах, борлуулалтын суваг нээх, найдвартай, байнгын харилцагчдын тоог нэмэгдүүлэх, борлуулалтыг тасралтгүй үргэлжлүүлэх
Маркетингийн идэвхижүүлэлтийн үйл ажиллагаануудыг төлөвлөх, зохион байгуулах. АБТ-д заасан бусад ажил, үүргийг хийж гүйцэтгэнэ.
-Баримт бичиг төлөвлөх, боловсруулах, хөтлөх -Захирлын ажлын төлөвлөгөө, хуваарь гаргах, -Баримт бичгийн стандартын дагуу албан хэрэг хөтлөх, хэрэгжүүлэх, ирсэн явсан баримт бичгийг хариуцах ажилтанд өгөх -Ирсэн зочид, төлөөлөгчдийг чиглүүлэх, хүлээн авах, үйлчлэх -Хурал, зөвөлгөөний протокол хөтлөх, хамрагдсан ажилтнуудад эргэн мэдээлэх -Ажилтнуудтай холбоотой баримт бичгийг журмын дагуу гаргах өгөх -АБТ-ын дагуу
Борлуулалтын өмнөх болон дараах үйлчилгээг үзүүлэх, бүтээгдэхүүн борлуулж, харилцагчийн хэрэгцээг хангах, борлуулалтын суваг нээх, найдвартай, байнгын харилцагчдын тоог нэмэгдүүлэх, борлуулалтыг тасралтгүй үргэлжлүүлэх
- Гэрээ, хэлцэл боловсруулах, хянах, аливаа асуудалд эрхзүйн дүгнэлт хийх - Компанийн алба хэлтэст хууль, эрхзүйн зөвлөгөө, туслалцаа үзүүлэх - Төв компани болон салбар компаниудын өр, авлагыг барагдуулах - Ажилтнуудын өр, авлага барагдуулах - Компаний хэмжээн дэх бүх төрлийн гэрээг бүртгэлжүүлэх, хянах
Санхүүгийн анхан шатны тайлан, тооцоо хийх чадвартай, АБТ-ын дагуу Бэлэн болон бэлэн бус гүйлгээ хийх Банкнаас тодорхойлолт, хуулга авах, банканд болон байгууллагуудад бичиг хүргэж өгөх, авах Компаний удирдлагаас ажлын шаардлагаар өгсөн үүрэг даалгаврыг цаг тухай бүрт нь гүйцэтгэж байх Ерөнхий нягтлан бодогчийн өгсөн үүрэг даалгаварыг тогтоосон хугацаанд хийж гүйцэтгэх Бичиг хэрэг жижиг материалын тооллого хийх, жижүүр хийх Сар бүр нийт ашиглалтын зардлын тайланг гаргаж өмнөх сарын ашиглалтын зардалтай харьцуулан хэтрэлт хэмнэлтийн талаар дүгнэлт бичиж, хэтэрсэн тохиолдолд шийдвэрлүүлэх арга хэмжээг удирдлагад танилцуулан шийвэр гаргуулаж зохицуулна.
- Дархан чиглэлийн 6 компанийг хариуцан ажиллах -Салбарын санхүүгийн хэлтсийн үйл ажиллагааг төлөвлөж, нябо, нярвуудыг удирдлагаар хангаж өдөр тутмын санхүүгийн үйл ажиллагааг хэвийн явуулах. -Салбарын бараа материалын нөөцийг зохион байгуулах, үлдэгдэлд хяналт тавих, захиалга өгөх. -Салбарын хөрөнгийн зарцуулалтанд хяналт тавьж анхан шатны баримтын иж бүрдлийг хянаж баталгаажуулж зөвшөөрөл өгөх. -Төсөв төлөвлөгөөг гүйцэтгэлтэй харьцуулж хяналт тавих. - АБТ-ын дагуу ажлууд хийж гүйцэтгэх
Салбарт хамааралтай бараа материал, үндсэн хөрөнгийг хариуцан, тэдгээртэй холбоотой захиалга хүлээн авах, орлого зарлагыг бүртгэх, хариуцсан бараа материал, эд хөрөнгийн бүрэн бүтэн байдлыг хангаж ажиллах, тухайн салбар компанийн татвар, НДШ, санхүүгийн тайланг бэлтгэх... бусад АБТ-ын дагуу ажлууд хийж гүйцэтгэх
- Газар тариалангийн усалгааны системийг хариуцан ажиллана. - АБТ-ын дагуу ажиллах
1. ХАБЭА-н чиглэлээр сургалт мэдээлэл тогтмол хийх 2. ХАБЭА-н Бичиг баримт боловсруулах 2. АБТ-д заагдсан ажил үүргийг гүйцэтгэх
- Өдөр тутмын бараа материал орлого, зарлагын бүртгэлд хяналт тавьж, батлах - Салбар нэгжээс ирсэн захиалгыг зохих журмын дагуу хянан батлах - Нормын барааг нормоор олгож байгаа эсэхт хяналт тавих - Баримт үдэж цэгцлэх - Өдөр сараар ажлын төлөвлөгөө гаргаж биелэлтийг дүгнэн тайлагнах
Тээвэрийн болон үйлчилгээний автомашинуудыг үйлчилгээнд гаргах Жолооч, автомашинуудын хөдөлгөөний тайлан мэдээ гаргах Жолооч нарын замын худсыг програмд бүртгэх Компаний хэмжээг дэх хөдлөх бүрэлдэхүүний хөдөлгөөний бүртгэлийг өдөр тутам хөтөлж гаргасан хуваарийн дагуу шуурхай зохицуулах Замд явж байгаа автомашинуудын хөдөлгөөнийг GPS-ээр хянаж зөрчил дутагдал гарсан тухай бүр нь удирдлагад шууд мэдэгдэн, хариу арга хэмжээг авах. Өдөр бүр компаний удирдлагыг техник хэрэгсэл, автомашины хөдөлгөөний талаарх мэдээллээр хангаж ажиллах
-Аж ахуйн бараа материалын захиалга авах -Шаардах хуудасны дагуу бараа материалыг олгох -Бараа материал хүлээн авах, программд бүртгэл хөтлөх -Салбаруудаас ирсэн аж ахуйн захиалгын дагуу бараа материал ачуулах, салбарт илгээх -Агуулахын эмх цэгц, бүрэн бүтэн байдлыг хангаж ажиллах. -АБТ-д заасан бусад ажил үүргийг гүйцэтгэнэ.
Санхүүгийн анхан шатны тайлан, тооцоо хийх чадвартай, АБТ-ын дагуу Бэлэн болон бэлэн бус гүйлгээ хийх Банкнаас тодорхойлолт, хуулга авах, банканд болон байгууллагуудад бичиг хүргэж өгөх, авах Компаний удирдлагаас ажлын шаардлагаар өгсөн үүрэг даалгаврыг цаг тухай бүрт нь гүйцэтгэж байх Ерөнхий нягтлан бодогчийн өгсөн үүрэг даалгаварыг тогтоосон хугацаанд хийж гүйцэтгэх Бичиг хэрэг жижиг материалын тооллого хийх, жижүүр хийх Сар бүр нийт ашиглалтын зардлын тайланг гаргаж өмнөх сарын ашиглалтын зардалтай харьцуулан хэтрэлт хэмнэлтийн талаар дүгнэлт бичиж, хэтэрсэн тохиолдолд шийдвэрлүүлэх арга хэмжээг удирдлагад танилцуулан шийвэр гаргуулаж зохицуулна.
1. ХАБЭА-н чиглэлээр сургалт мэдээлэл тогтмол хийх 2. ХАБЭА-н Бичиг баримт боловсруулах 2. АБТ-д заагдсан ажил үүргийг гүйцэтгэх
-Салбарын түлш, шатахуун хариуцан ажиллах -Салбарын нярвыг /шатахууны/ ажлын чиг үүргээр хангах, хяналт тавих -Салбарын санхүүгийн тайланг хянан нэгтгэн гаргах, тайлагнах -АБТ-ын дагуу ажлууд хийж гүйцэтгэх
- Дархан чиглэлийн 6 компанийг хариуцан ажиллах -Салбарын санхүүгийн хэлтсийн үйл ажиллагааг төлөвлөж, нябо, нярвуудыг удирдлагаар хангаж өдөр тутмын санхүүгийн үйл ажиллагааг хэвийн явуулах. -Салбарын бараа материалын нөөцийг зохион байгуулах, үлдэгдэлд хяналт тавих, захиалга өгөх. -Салбарын хөрөнгийн зарцуулалтанд хяналт тавьж анхан шатны баримтын иж бүрдлийг хянаж баталгаажуулж зөвшөөрөл өгөх. -Төсөв төлөвлөгөөг гүйцэтгэлтэй харьцуулж хяналт тавих. - АБТ-ын дагуу ажлууд хийж гүйцэтгэх