Байгууллага болон хувь хүмүүстэй биечлэн уулзаж, бүтээгдэхүүн үйлчилгээг сурталчлах, байгууллагын харилцагч нэмэх, байгууллага болон хувь хүнтэй хамтран ажиллах, борлуулалт өсгөх
Компанийн бүтээгдэхүүнийг борлуулахын тулд гадагшаа дуудлага хийх, байгууллагуудтай холбоо тогтоох
Мэргэжлийн үйлчилгээний дүр төрхийг үргэлж хадгалах
Өрсөлдөгчидтэй холбоотой зах зээлийн нөхцөл байдалд хяналт тавих
Үйлчлүүлэгчидтэй хүчтэй, амжилттай харилцааг бий болгох
Бараа бүтээгдэхүүний судалгаа шинжилгээ хийж, сайжруулах санал гаргах
Дэлгүүрийн өдөр тутамын үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах
Компаний борлуулалт, маркетингийн үйл ажиллагаанд оролцох
Бүтээгдэхүүн, зах зээлд, хэрэглэгчийн судалгаа хийх, төлөвлөгөө боловсруулан ажиллах
Үйл ажиллагааны төлөвлөлт, дүгнэлт гаргах, хэрэгжүүлэх
Хүний нөөцийн чадвар, бүтээмжийг дээшлүүлэх, өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэхэд чиглэсэн үйл ажиллагааг төлөвлөх, зохион байгуулах, байгууллагын зорилгыг хангах
Сургалт хөгжлийн хөтөлбөр боловсруулах, сургалт зохион явуулах , тайлагнах
Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу
Компанийн маркетингийн стратеги, брэндийн бодлогыг тодорхойлох, хөгжүүлэх
Зах зээлд буюу хэрэглэгчдийн худалдан авалт хийх шийдвэрт бодит нөлөө үзүүлж чадахуйц зар сурталчилгаа, олон нийттэй харилцах үйл ажиллагааг төлөвлөх, зохион байгуулах, гүйцэтгэлийн ажлуудад чанарын хяналт тавих
Зах зээлд эзлэх хувь хэмжээ, нэр хүнд, өрсөлдөх чадвар, борлуулалтын үзүүлэлтүүдийг тогтмол дүн шинжилгээ хийж, өсгөх