Байгууллагын нягтлан бодох бүртгэлийн үйл ажиллагааг хууль дүрэмд нийцүүлэн олон улсын стандартын дагуу хөтлөн явуулах, өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулах, хяналт тавих;
Байгууллагын зардлыг зөв зохистой зарцуулах, төсвийн гүйцэтгэлд хяналт тавих, санхүүгийн тайлан тэнцлийг үнэн зөв гаргаж, тогтсон хугацаанд нь тайлагнах;
Компаний санхүү, татвар, нийгмийн даатгал зохицуулалтын тайланг холбогдох хууль тогтоомж, дүрэм журмын дагуу бэлтгэн танилцуулах, тайлагнах;
Санхүүгийн албаны ажилчдын өдөр тутмын үйл ажиллагааг удирдлагаар хангах, ажлын бүтээмжийг нэмэгдүүлэх, хяналт тавих;
Компанийн санхүүгийн үр ашгийн тооцоолол шинжилгээ хийхэд дэмжлэг үзүүлэх, санхүүгийн үнэн зөв мэдээллээр удирдлагыг хангаж ажиллах;
Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад чиг үүргүүдийг гүйцэтгэнэ.
Түрээсийн үнийн судалгаа хийх, түрээсийн талбай танилцуулах
Түрээсийн гэрээ байгуулах, хэрэгжилтийг хангаж ажиллах
Харилцагч хайж олох, түрээсийн үнийн талаар харилцагчид мэдээлэл өгөх
Рестораны хэвийн үйл ажиллагааг хангах, үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх
-Компанийн маркетингийн стратегийг хэрэгжүүлэх, шинэчлэх, сайжруулах бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, бренд сурталчлах, борлуулалт нэмэгдүүлэх
- Сошиал медиа, дижитал маркетингийн сувгуудын төрлүүдийг нэмэгдүүлж, контент бэлдүүлэх, хөгжүүлэлт хийх
- Маркетинг идэвхжүүлэлттэй холбоотой судалгаа хийх, үйл ажиллагааны төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх гэх мэт ажлын байрны тодорхойлолтод заасан ажил үүргүүдийг хийж гүйцэтгэнэ.
- Дотоод аудитын үйл ажиллагааг боловсронгуй болгох, сайжруулах
- Байгууллагын санхүүгийн болон бусад дүрэм журамд нийцээгүй зөрчил дутагдлыг илрүүлэх, эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх
- Компанийн хэмжээнд бүх төрлийн үйл ажиллагаанд аудит хийх, тайлагнах гэх мэт ажлын байрны тодорхойлолтод заасан ажил үүргүүдийг хийж гүйцэтгэнэ.
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
Үйлдвэрийн тоног төхөөрөмж болон техник хэрэгслийн бүрэн бүтэн байдлыг ханган, засвар үйлчилгээний чанарт хяналт тавьж, үйлдвэрийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг удирдлагаар хангаж, хяналт тавьж ажиллах.
архив, албан хэрэг хөтлөлтийн стандартыг чанд мөрдөн ажиллаж, баримт бичгийн эргэлт, эмх цэгц, соёлыг сайжруулан байгуулагын өдөр тутмын үйл ажиллагааны тасралтгүй, шуурхай байдлыг бүрэн хариуцна.
Албан бичиг төлөвлөх, гаднаас ирсэн, гадагш явуулсан баримт бичгийг бүртгэлжүүлэх, шаардлагатай баримт бичгийг архивлах гэх мэт ажлын байрны тодорхойлолтод заасан ажил үүргүүдийг хийж гүйцэтгэнэ.
Оффисийн талбай түрээслэх
Түрээсийн гэрээний хэрэгжилтийг хангаж ажиллах
Удирдлагын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх
Борлуулалт, түрээсийн талаархи мэдээллийг дуудлагын утсанд хариулт өгөх
Алба хариуцсан даргын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх
Оффисийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулах
Түрээсийн талбай үзүүлэх
Ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан ажил үүргийг хийж гүйцэтгэнэ
Ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан ажил үүргийг хийж гүйцэтгэнэ