Компанийн стратеги төлөвлөгөөний дагуу, компанийн зорилго зорилтыг хэрэгжүүлэх, тогтвортой үйл ажиллагааг хангах, бизнесийн ашиг орлогыг өсгөх, гадаад болон дотоодын байгууллагуудтай цаашдын харилцаа, хамтын ажиллагааг өргөтгөн ажиллах, гэрээ хэлэлцээр байгуулах, бизнесийн өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэх, төсөл хөтөлбөр, бүтээн байгуулалтын ажлын эдийн засгийн зардал, үр ашиг тооцоо, төсөв төлөвлөгөөнд хяналт тавих, тооцоолох, бизнес хөгжилд түлхүүр болох үйлчилгээг гэрээт байгууллагуудад хүргэж, тогвортой хөгжих боломжоор хангаж ажиллахад маркетингийн менежерүүдийг чиглүүлж ажиллана.
Бизнесийн макро орчин, зах зээлийн нөхцөл байдал, хандлагын мэдээлэлд дүн шинжилгээ хийж стратегийн төсөл төлөвлөгөө боловсруулах;
Компаний зорилгод нийцүүлэн бараа бүтээгдэхүүний эрэлт нийлүүлэлтийн судлагаанд тулгуурлан маркетингийн стратегийг тодорхойлох;
Маркетингийн судлагаа үнэлгээ хийх, маркетингийн сурталчилгаа явуулах арга хэмжээг удирдан зохион байгуулах;
Компаний бүтээгдэхүүн үйлчилгээг шинэ зах зээлд нэвтрүүлэх, хүргэх, байгууллагуудын эрэлт хэрэгцээг судлах, холбоо тогтоох, гэрээ байгуулах;
Гэрээт компанитай байгуулсан гэрээний үнийн дүн, ажиллах хүчний тооцоо судлагаа, ажил үүргийн нарийн хуваарилалт, хугацаа зэргийг нарийн төлөвлөж, ашиг болон алдагдлын урьдчилсан тооцоо гаргах;
Гэрээт байгууллагуудад нийлүүлэх бүтээгдэхүүний чанар болон идэвхижүүлэлтэд байнга анхаарах;
Эрэлтийг хангалттай түвшинд тогтоон барих үйл ажиллагааг удирдах, бүтээгдэрүүний чанарыг дээшлүүлэх шинэ арга техникийг эрэлхийлэх, боловсруулах, хэрэгжүүлэх;
Хоол үйлдвэрлэлийн чиглэлээр бакалавр болон мэргэжлийн зэрэгтэй
Хоол үйлдвэрлэлийн салбарт 2-с дээш жил ажилласан туршлагатай
Эүүл хооллолтын мэдлэг туршлагатай
Хурдан шаламгай хөдөлгөөнтэй
Цэвэрч нямбай
Тогтвор суурьшилтай ажиллах
Ажлын байрны тодорхойлолтонд заасан чиг үүргийн дагуу
Компанийн маркетингийн бодлогыг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх;
Брендийн зах зээлд эзлэх байрь суурь, борлуулалтын хувийг тогтмол нэмэгдүүлэх;
Худалдан авагчдыг татах арга замуудыг нээх;
Брендийн сурталчилгаа, идэвхжүүлэлтийг төрөл бүрийн аргаар хийх;
Эвент арга хэмжээнүүдийг зохион байгуулах;
Зах зээлийн болон өрсөлдөгчийн судалгаа хийх;
Баримт бичиг төсөл төлөвлөгөө боловсруулах;
Судалгаа шинжилгээ хийн мэдээлэл боловсруулах, дата мэдээлэлд дүн шинжилгээ хийх;
Ажлын байрны үндсэн үүрэг
Дэлхийн шилдэг брэндийн нэрийн барааны дэлгүүрт брэнд бараа бүтээгдэхүүнийг үйлчлүүлэгч, харилцагчдад сурталчлан, худалдан борлуулах
Өр, авлагагүй ажиллах
Удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгаврыг гүйцэтгэх
Бусад үүрэг
Компанийн эрхэм зорилгод нийцсэн маркетингийн стратегийг боловсруулж хэрэгжүүлэх, бүтээгдэхүүний маркетинг, зар сурталчилгаа, борлуулалтыг мэргэжлийн удирдлагаар хангах