Байгууллагын өдөр тутмын үйл ажиллагааг ерөнхий удирдлагаар хангаж, зохион байгуулах Ажилтнуудын үр ашигтай ажиллах орчныг бүрдүүлэх, хяналт тавих, чиглүүлэх Төлөвлөгөө, хөтөлбөр, зорилгыг амжилттай хэрэгжүүлэхэд шаардлагатай үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах, оновчтой шийдвэр гаргах, гүйцэтгэлийн хянах дүгнэх
Байгууллагын маркетингийн хөтөлбөр төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжүүлэх; Брэндийн танигдалтыг нэмэгдүүлэх, эерэг имиджийг бүрдүүлэх; Маркетингийн үйл ажиллагаатай холбоотой бүхий л тайлан мэдээг боловсруулж, удирдлагуудыг үнэн зөв, бодит мэдээллээр тогтмол хангах; Брэндийг зах зээлд оновчтой байршуулах, хэрэглэгчид таниулах, эзлэх хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх;
Хэрэглэгчийн хэрэгцээ, зах зээлийн чиг хандлага болон өрсөлдөгчийн судалгаанд үндэслэн шинэ бүтээгдэхүүний санааг хөгжүүлэх, хэв шинжийг нь бүрдүүлэх, жорыг боловсруулан туршиж, баталгаажуулах Шинэ бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийг боловсруулахдаа зах зээлийн эрэлт хэрэгцээ, үйлдвэрлэлийн боломж хүчин чадлыг тооцоолон боловсруулж танилцуулах Бүтээгдэхүүний жорыг ашиглах зааврыг боловсруулж тогоочид хүлээлцэх, жорын дагуу бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэл үйл ажиллагаанд хяналт тавих
Салбар байгууллагуудын обьектын цахилгааны ашиглалт болон аюулгүй байдалд бүх шатанд нь хяналт шалгалт хийх, Шинэ салбарын барилгын ажилд хяналт тавих, суурилагдах тоног төхөөрөмжүүдийн хүчин чадлыг тооцоолж аюулгүй ажиллагааг бүрэн хангуулах Цахилгааны ажилтай холбоотой засвар үйлчилгээний жилийн төлөвлөгөө, төсөв боловсруулах, батлуулах, хэрэгжилтийг хангуулах, гүйцэтгэлийг нь хянах