- Үйлдвэрээс гарсан бэлэн бүтээгдэхүүнийг тоолох, тулгах, хуваарилах - Хариуцсан бэлэн бүтээгдэхүүний тайланг цаг хугацаанд нь бэлтгэх - Тээврийн хэрэгсэлд ачихдаа буйдангийн бүрэн бүтэн байдлыг шалган ачих - Бэлэн бүтээгдэхүүний зарлагын баримт бүрдүүлэх - Бэлэн бүтээгдэхүүний хадгалалт хамгаалалтанд анхаарч ажиллах - Бэлэн бүтээгдэхүүний тооллогыг сар бүр тайлагнаж агуулахын бүртгэлийг баталгаажуулах зэрэг бусад ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу ажил үүргийг гүйцэтгэнэ.
Маркетингийн бодлого, стратегийн төлөвлөгөөг боловсруулж, төлөвлөх, гүйцэтгэлд нь хяналт тавих Брэндийн үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх Компанийн дижитал сувгуудын аюулгүй байдал дээр анхаарч ажиллах Хэрэглэгчийн хэрэгцээ шаардлагыг хангахуйц контент хөгжүүлэх Бүтээлч сэтгэлгээтэй, шийдлийг санал болгох Маркетинг, зах зээлийн хадлага борлуулалтын талаар судалгаа хийх, бараа бүтээгдэхүүний өрсөлдөх чадварыг тодорхойлж Хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгаан дээр анализ хийх