- Худалдааны маркетингийн үйл ажиллагаа бодлогыг боловсруулах, удирдан чиглүүлэх - Худалдааны болон маркетингийн идэвхижүүлэлт, борлуулалтын стандартууудыг боловсруулах ба худалдааны маркетингийн төлөвлөгөө, стратегийг зах зээлийн өөрчлөлт, өрсөлдөөнт нөхцөл байдалд тохируулан шинэчилж байх - Идэвхижүүлэлт болон харилцагчийн хамтын ажиллагаа, төлөвлөгөө, гэрээг үр дүнтэй зохион байгуулж, борлуулалтын багтай хамтран ажиллах - Зах зээлд судалгаа, дүн шинжилгээ хийж , зах зээлийн боломжийг өргөтгөх, өрсөлдөгчдийн үйл ажиллагааны үр нөлөөг бууруулах төлөвлөгөөг боловсруулж, гүйцэтгэх
- Хэрэгжүүлж буй шинэ барилгын төслүүдэд захиалагчийн худалдан авсан бараа материалыг бүртгэх, хадгалах, олгох, материалын зарцуулалтыг хянах. - Санхүүгийн албанд бараа материалыг бүртгэлийн тухай тайлан мэдээг цаг тухайд нь өгөх. - Гүйцэтгэгчийн материалын зарцуулалтанд хяналт тавих, гүйцэтгэгчийн агуулахын үлдэгдлийг хянах. - Барилгын талбайд ил хаясан бараа материалыг хураалгах. - Төслийн менежментийн үйл ажиллагааг дэмжиж ажиллах, бараа материалын худалдан авалтыг батлах.