Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний бүхий л төрлийн идэвхижүүлэлтийн ажлыг хийж гүйцэтгэх
Онлайн борлуулалтын сувгийг хариуцан ажиллах
Борлуулалтын утасны дуудлага хариуцах, хүргэлтийн үйлчилгээг хурдан шуурхай зохион байгуулах
Бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн судалгаа хийх
Бүтээгдэхүүний танилцуулга бэлтгэж, сургалт зохион байгуулах
Дэлхийд алдартай тансаг зэрэглэлийн брэндүүдийн Монгол дэх сошиал контент болон маркетингийг хийж гүйцэтгэх, олонд таниулах, нутагшуулах.
1,500,000 - 1,800,000Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэгКомпанийн урт, дунд, богино хугацааны бизнес төлөвлөгөө боловсруулах
Бүтээгдэхүүний өртөг бодолт, мөнгөн урсгалын төлөвлөгөө тайлан гаргах
Эдийн засгийн судалгаа, шинжилгээ хийх, тайлан гаргах
Хөрөнгө оруулалт, үр ашиг, өгөөжийн тооцоо гаргах
Ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан бусад ажил үүргийг хийж гүйцэтгэнэ.
Зах зээлийн судалгаа, шинжилгээг хийж, борлуулалтын гүйцэтгэлийн тайланд дүн шинжилгээ хийх, зах зээлийн боломж бололцоог тодорхойлох, Компанийн бизнес төлөвлөлтөд оролцож, бизнесийн өсөлтийн стратегийг тодорхойлж, хэрэгжүүлэх
Компанийн маркетингийн стратегийг боловсруулах, шинэчлэх, сайжруулах, бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, брэнд сурталчлах, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх
Сошиал медиа, дижитал маркетингийн сувгуудын төрлүүдийн идэвхжүүлэлт, контент төлөвлөлт, хөгжүүлэлтийг зохион байгуулах, төлөвлөх
Борлуулалтын орлого, өртөг зардлыг байнга эргэж харан нягтлах, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний өртгийг бууруулах, анарыг сайжруулах, компанийн үр ашгийг нэмэгдүүлэх боломжийг тасралтгүй эрэлхийлж ажиллах
Өөрийн ажил үүрэгтэй холбоотойгоор компанид ашиглаж буй харилцаа холбооны болон дата менежментийн ERP зэрэг системүүдийг үр дүнтэй ашиглаж дата, мэдээлэл, баримт бичгийг тухай бүр системд оруулах, нэгжийн болон компанийн үйл ажиллагаа, процессийг сайжруулах ажилд байнга санал, санаачилгатай идэвхитэй оролцох
Дараах үндсэн үүргүүд болон Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад үүргүүдийг гүйцэтгэнэ.
Экспорт, импортын бараа бүтээгдэхүүний судалгаа хийх, нэгтгэн дүгнэх
Бусад алба хэлтсийн эрэлт хэрэгцээ, хүсэлтийн дагуу зах зээл, өрсөлдөгч хэрэглэгчийн судалгааг чанарын өндөр түвшинд тогтмол зохион байгуулж, үр дүнг нэгтгэж тайлагнах.
Компанийн маркетингийн үйл ажиллагааг, өрсөлдөөн, зах зээлийн нөхцөл байдлыг дүгнэх, хэмжих зорилгоор тогтмол болон нэг удаагийн маркетингийн судалгаануудыг төлөвлөх, зохион байгуулах.
Борлуулалтын мэдээ дээр ажиллах, дүгнэх
Бараа бүтээгдэхүүний хөгжүүлэлтийн судалгаа хийх, анализ хийх