Чанарын удирдлагын систем (ISO 9001 зэрэг)-ийг нэвтрүүлэх, хэрэгжүүлэх, хяналт тавих. Компанийн чанарын стандарт, бодлого, журам боловсруулах, хэрэгжүүлэх. Үйл ажиллагааны чанарын үзүүлэлтүүдийг хянаж, дүн шинжилгээ хийх. Процессын гүйцэтгэл, чанарын гажилтыг илрүүлэх, сайжруулах санал боловсруулах. Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний чанарын шалгалт хийх, дүн шинжилгээ гаргах. Чанарт нөлөөлж болох эрсдэлийг тодорхойлж, урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ авах. Ажилтнуудад чанарын стандарт, шаардлагын талаар сургалт, зөвлөгөө өгөх. Чанарын үзүүлэлтийн тайлан боловсруулж, удирдлагад танилцуулах.