Борлуулалтын стратеги боловсруулах ба хэрэгжүүлэх Борлуулалтын багийг удирдах Ресторан, бүтээгдэхүүний борлуулалтын онцлогийг хянах Зах зээлийн судалгаа шинжилгээ хийх Санхүүгийн төлөвлөлт ба хяналт хийх Ресторан болон бүтээгдэхүүний хамралтыг өргөжүүлэх Тайлан гаргах, дүн шинжилгээ хийх
* Хүнсний бэлэн бараа бүтээгдэхүүнийг зах, сүлжээ дэлгүүрүүдэд нийлүүлэх * Байгууллагын борлуулалтын төлөвлөгөөтэй уялдуулан нийлүүлэлтийн ажлыг идэвхи санаачлагатай гүйцэтгэх
1. Брэндийн стратеги боловсруулах, хэрэгжүүлэх 2. PR ба Олон нийттэй харилцах ажил 3. Зах зээлийн болон судалгааны ажил 4. Дижитал маркетинг 5. Контент хөгжүүлэлт 6. Борлуулалтын дэмжлэг 7. Тайлан ба үнэлгээ
1. Сошиал медиа стратеги боловсруулах, хэрэгжүүлэх 2. Контент хөгжүүлэлт 3. Хэрэглэгчидтэй харилцах 4. Зар сурталчилгааны кампанит ажил 5. Тайлан бэлтгэх
Борлуулалтын маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжүүлэх Борлуулалтын дүн, сувгийн хамралт хянах Брэндийн сувгийн харагдах байдлыг дээшлүүлэх POSM материал болон хэвлэлийн ажил Маркетингийн идэвхжүүлэлтийн хяналт Брэндийн өрөлт, хураалтын стандарт боловсруулах Тайлан ба дүн шинжилгээ Идэвхжүүлэлтийн төлөвлөгөө боловсруулах