Байнгын дэмжлэг, зөвлөгөө, зааварчилгаа өгөх замаар оюутны ахиц дэвшилд хөтлөх Суралцагч бүрийн сэтгэл зүйг ойлгож, заах ур чадвараа суралцагчдад хувь хүнд тусгаж, дэмжих, урам зориг өгөх зааварчилгааны дагуу ажиллах Оюутнуудтай итгэлцэл дээр суурилсан бат бөх харилцааг хөгжүүлэх Уолл Стритийн англи хэлний арга, бүх англи хэлний орчинг тууштай, бүтээлч байдлаар сурталчлах Зохих дэмжлэг үзүүлэхийн тулд Оюутны ахиц дэвшлийг цаг тухайд нь мэдээлэх Оюутны илэрхийлсэн болон илэрхийлэгдээгүй хэрэгцээг тодорхойлж, тохирох дэмжлэг үзүүлэх чадвартай байх Оюутан төвтэй интерактив, найрсаг, дэмжлэг үзүүлэх орчныг бүрдүүлэхийн тулд ярианы төв болон хүлээн авалтад front desk ажиллах Төв рүү орж буй хүн бүрийг халуун дотно, найрсаг угтан авах Оюутны хэсгийг speaking area удирдан зохион байгуулж, эмх цэгцтэй байлгах Оюутнуудын хичээл захиалгыг үр дүнтэй зохион байгуулах Оюутнуудыг татан оролцуулж, тэднийг урамшуулах, мөн борлуулалтыг дэмжих хэтийн төлөвт санаа тавих Ирж буй дуудлагын талаар мэдээлэл, зөвлөгөө үнэн зөв өгөх Бүх захиалга, өөрчлөлтийг хамгийн үр ашигтайгаар удирдах Ажилтны уулзалт, сургалтад оролцох
Meet monthly sales targets, as set by the Centre Director Ensure all KPIs are met that concern Sales, Student support and care Manage your diary ensuring that all necessary phone calls and appointments are carried out on time Provide reports relating to your activity and sales progress to Centre Director Update the sales CRM in and accurate and reliable manner to ensure good contact management Deal with any issues or problems that may arise and ensure these are addressed to student’s satisfaction Keeping abreast of all new products or changes related to the courses. Attending any training sessions assigned to you as part of your learning and development