Компанийн бодлого стратегийн хүрээнд Маркетингийн төлөвлөгөө гарган хэрэгжүүлэх, идэвхижүүлэлтийн үйл ажиллагааг зөв оновчтой зохион байгуулан хэрэгжүүлэх Бүтээгдэхүүний нэр хүндийг өсгөх, борлуулалтыг өсгөн нэмэгдүүлэх бодлого, стратеги боловсруулж ажиллах Хэрэглэгчийн мэдрэмжид дүн шинжилгээ хийж, борлуулалт маркетингийн стратегийн чиглэлийг тодорхойлох Брэндийн ялгарах стратегийг тодорхойлох, боловсруулах, хэрэгжүүлэх Байгууллагын үйл ажиллагааг олонд түгээж, бусад байгууллагуудад мэдээ мэдээлэл түгээх, үйл ажиллагааг борлуулах Маркетингийн компанит ажлууд харилцагч талтай хамтран хийх Маркетингийн үйл ажиллагааны үр дүнг шинжлэх тайлагнах; Сошиал орчны хөгжүүлэлт хийх Борлуулалтын хөтөлбөр, шинэ санал санаачилга гарган хэрэгжүүлэх Өөрчлөлт шинэчлэлтийг хэрэгжүүлэх