Үйлчлүүлэгчтэй зөв боловсон мэндлэх, зөв зохистой чиглүүлэх Санхүүгийн болон холбогдох бичиг баримтыг үнэн зөв хөтлөх, анхан шатны баримтуудыг хадгалах, холбогдох ажилтанд гаргаж өгөх; Хэрэглэгчийн санал гомдолыг хүлээн авах журмын дагуу үйлчлүүлэгчийн санал гомдлыг үнэн зөвөөр санал гомдолын бүртгэлд хөтөлж баталгаажуулан шийдвэрлүүлэх Үйлчилгээний ажлын дэг журам, ажиллах горим, стандартыг мөрдөх ажлыг зохион байгуулах АБТ-Д заагдсан бусад чиг үүргийг хэрэгжүүлнэ