Байгууллагын албан хэрэг хөтлөлт, архивын үйл ажиллагааг заавар, журмын дагуу хөтлөн явуулах, бичиг баримт, тушаал шийдвэр хүлээн авах, бүртгэх, түгээх Захирлын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх Ажилтнуудын өдөр тутмын бүртгэл, цаг бүртгэлийг хариуцах Оффисын үйл ажиллагааг зохион байгуулах Гадна болон дотоод хурал уулзалтыг зохион байгуулж , бэлдэх Бусад газар, хэлтсүүдтэй холбоотой бичиг хэргийн ажлуудыг хийж гүйцэтгэх Байгууллагын хэмжээний төлөвлөгөөт болон төлөвлөгөөт бус ажлуудад оролцох; Шууд удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгаварыг гүйцэтгэх