Компаниас гаргасан борлуулалтын төлөвлөгөөний дагуу, хариуцсан бүс дахь харилцагч байгууллагуудад нарийн боов борлуулах Шинэ харилцагч нээж ажиллах
Компанийн бодлого стратегийн хүрээнд Маркетингийн төлөвлөгөө гарган хэрэгжүүлэх, идэвхижүүлэлтийн үйл ажиллагааг зөв оновчтой зохион байгуулан хэрэгжүүлэх Бүтээгдэхүүний нэр хүндийг өсгөх, борлуулалтыг өсгөн нэмэгдүүлэх бодлого, стратеги боловсруулж ажиллах Хэрэглэгчийн мэдрэмжид дүн шинжилгээ хийж, борлуулалт маркетингийн стратегийн чиглэлийг тодорхойлох Брэндийн ялгарах стратегийг тодорхойлох, боловсруулах, хэрэгжүүлэх Байгууллагын үйл ажиллагааг олонд түгээж, бусад байгууллагуудад мэдээ мэдээлэл түгээх, үйл ажиллагааг борлуулах Сошиал орчны хөгжүүлэлт хийх Борлуулалтын хөтөлбөр, шинэ санал санаачилга гарган хэрэгжүүлэх