- Үйлчилгээний стандартыг чанд мөрдөх, хэрэгжилтийг хангуулах - Салбаруудын үйл ажиллагааг шалгах, хянах -Шаардлагатай дүрэм журмыг боловсруулах -Удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгаврыг биелүүлэх -Ажлын байрны тодорхойлолт заасан ажил үүргийг хийж гүйцэтгэх
Бүтээгдэхүүний борлуулалтын төлөвлөгөөг гаргаж, гүйцэтгэлийг хангаж ажиллах Боловсруулсан ажлын төлөвлөгөөний хэрэгжилт гүйцэтгэлийн талаарх мэдээллээр удирдлагыг хангах. Бүтээгдэхүүний борлуулалт, зах зээлийн талаарх төрөл бүрийн судалгаа шинжилгээ хийх Тухайн брэндийн зах зээлийн багтаамжийг тооцоолох, бүтээгдэхүүний маркетингийн төлөвлөгөө гаргах, маркетингийн багтай хамтарч ажиллах Бүтээгдэхүүнийг хэрэглэгчдэд таниулах, борлуулалтын сувгийг нэмэгдүүлэх, шинэ харилцагч байгуулагуудтай гэрээ хэлэлцээр хийх Өөрийн компанийн бүтээгдэхүүнийг сурталчлах, төрөл бүрийн үзэсгэлэн яармагт оролцох ажлыг төлөвлөх, зохион байгуулах.
Санхүүгийн үйл ажиллагааг төлөвлөх, тооцоолох, зохицуулах, хяналт тавих. Компанийн санхүүгийн байдлыг үнэлэх, шинжилгээ, үнэлгээ, дүгнэлт хийх. Мэдээ, мэдээлэл бэлтгэх, мэдээллээр хангах, тайлан, мэдээ гаргах. Бусад байгууллагатай харилцахад компанийг төлөөлөх. Албаны удирдлагын чиг үүрэг хэрэгжүүлэх. Компанийн санхүүгийн төлөвлөгөөг удирдлагын багийн гишүүдтэй хамтран оны эхэнд бэлтгэх. Компанийн санхүүгийн тодотгосон төсвийг удирдлагын багийн гишүүдтэй хамтран хагас жилд бэлтгэх. Шинэ төсөл, хөрөнгө оруулалтын төсөв боловсруулах, өгөөжийг тооцоолох. Хэрэгжүүлж буй төслүүдийн үр ашигт байдлыг тооцоолох. Санхүүгийн эрсдлийг бууруулах, хамгаалах арга хэрэгслүүдийг судлан, хэрэгжүүлэх. Компани дээр ашиглагдаж буй үндсэн хөрөнгүүдийн үр өгөөжийн тооцоо, санал боловсруулах Бүтээгдэхүүний нэгжийн үнэ, өртөг, ашгийн тооцоолол бэлтгэх. Шаардлагатай төсөв, төлөвлөгөөг боловсруулах, батлуулах, удирдах, төсвийн хуваарилалт хийх, зардал, мөнгөн урсгалыг хянах, нөөцийн үр ашигтай зарцуулалтыг хангах. Компанийн санхүүгийн үйл ажиллагаатай холбоотой бүхий л бодлого, журамд биечлэн оролцох, бизнесээ дэмжсэн үйл ажиллагааг төлөвлөн тусгах