-Төлбөр төлөлтийн мэдээллийг шалган, харилцагчид ачаа бараа олгох заавар өгөх -Харилцагчтай тооцоо нийлэх -Харилцагчид төлбөр тооцооны мэдээлэл дамжуулах -Санхүүгийн програмд шаардлагатай мэдээллүүдийг бэлтгэх оруулах -Баримтын архив -Ажлын байрны тодорхойлолт заасан бусад чиг үүргүүд
-Байгууллагын хүний нөөцийн үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах -Бичиг баримт боловсруулах, хөтлөх, архивлах -Оффис менежментийг удирдан зохион байгуулах -Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад чиг үүргүүд
Байгууллагын бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой зах зээлийн судалгаа хийх. Боломжит харилцагчийн судалгаа хийх, дуудлага хийх, уулзалт зохион байгуулах. Гадаад хамтрагч байгууллагуудтай харилцах. Компанийн үйлчилгээг олон нийтэд таниулах. Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад ажил үүргүүд.