Аялал жуулчлалын бүтээгдэхүүн боловсруулах, шинэ аялал жуулчлалын маршрут санал болгох Аялал жуулчлалын үйлчилгээг хянах, чанарыг сайжруулахад оролцох Зочид буудлуудтай хамтран ажиллах, хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх Туршлага, зардлыг тооцоолох, төсөв гаргах Аялагчдын болон аялал жуулчлалын үйлчилгээний зах зээлийн судалгаа хийх Аялал жуулчлалын маркетингийн стратегийг боловсруулах Аялагчдын санал, хүсэлтийг хүлээн авах, шийдвэрлэх Аяллын хөтөлбөр, аялалын зохион байгуулалтыг хийж гүйцэтгэх